hoi hoi ik moest gister bloed prikken en kreeg van daag te horen dat het hcg 17,1 was volgens de assistente best hoog wie heeft er hier ervaring mee ? kan ik nu alsnog gewoon ongesteld worden??? ik heb tot nu toe alleen maar negatieve testen gehad vrijdag is mijn nod dus is spannende tyd ik hoor graag van iemand groetjes daisy
Als vrijdag je NOD is en nu heb je een HCG waarde van 17 lijkt me dat er positief uit zien! HCG is eerder in het bloed zichtbaar dan in urine, dus dan kan je negatieve testen verklaren. Probeer nog een paar dagen te wachten en daarna nog eens testen! Spannend hoor!
Hcg waarde van 17 noemt men nu nog een biochemische zwangerschap. Ik geloof dat dat tot hcg waarde van boven de 20 zo is. Aangezien je nog voor je nod zit, tsja een beginnende zwangerschap en ja je kan nog gaan menstrueren maar helaas kan dat ook na je nod gebeuren.
hoi jane wat is dan precies een bio . . . . zwangerschap ?? ik zit zelf in de malle molen en dit is de eerste keer na 9 pogingen dat ik überhaupt een eitje heb gehad dus het is voor mij allemaal nieuw @ flora ja ik hoop ook positief nog even geduld tot vrijdag dan is nod maar dan moet ik toch ook nog even wachten met testen ivm hcg gehalte ik geloof dat dat past test baar is als het boven de 50 is?? bedankt voor jullie racties gr daisy
Ziet er positief uit denk ik! Ik geloof dat de kv 2 voor 5 vanaf hcg 25 positief testen maar pin me er niet op vast! Wel spannend zeg.. ik duim voor je. Hou je ons op de hoogte?? liefs x
Een biochemische zwangerschap is eigenlijk een zwangerschap die "nog niet echt begonnen" is, dus soort van voor stadium van. De medici spreken hiervan tot een hcg waarde van minimaal 20. Bij mijn bbz had ik een bloedwaarde van 22 en teste toen positief met kv.
ik hou jullie zeker op de hoogte wel heb ik al dagen last van me onderrug een zere borsten maar ook dat zegt niet alles heb ik al begrepen ' meestal heb ik een zere onderrug als ik ongie moet worden maar dit is al dagen dus ja ik heb geen idee als ik uitga van het verdubbelen van hcg per 2 dagen dan kan ik idd vrijdag of zaterdag zeker positief testen het verschilt toch erg per persoon ik vind het rete spannend pfff @ jane thanxs voor je uitleg ik zou dan nu 3 weekjes ver zijn denk ik zo en als ik het zo lees is het idd allemaal nog te wijten aan de eisprong innesteling enz groetjes
hoi meiden zo positief ben ik helaas niet meer ik heb een bloeding gehad helder rood bloed tydens het plassen dus ik had er een tampon in gedaan toch teleurgesteld naar bed gegaan maar vanochtend zat er een klein vlekje in en nu is de bloeding helemaal weg iemand hier verstand van is het normaal hoop wat te horen ik snap er namaelijk helemaal niks van groetjes daisy
Kan als je zwanger bent een innestellingsbloeding zijn Als het gestopt is en je bent vrijdag nog niet ongesteld zou ik toch een testje tegenaan doen Moet je ook weer opnieuw bloedprikken?
ik snap dat het heel spannend is en je graag wilt weten waar je aan toe bent. maar je zal helaas moeten wachten...... ga afleiding zoeken hoe moeilijk dat ook is.heb je vrijdag verder geen bloedingen meer gehad zou ik er een test tegen aan gooien. de eerste ronden dat wij bezig gingen voor ons 3e kindje maakte ik mezelf helemaal gek. ik voelde van alles wat ik bij mijn vorige zwangerschappen ook had gevoeld.ik was er van overtuigd dat het raak was. niks bleek minder waar........ de teleurstelling word voor jezelf zo groot. je hoort hier dat het kan dat anderen het ook hebben gehad en toch zwanger waren. dan is de klap des te groter als het weer niet is gelukt lijkt me. ik hoop in elk geval dat je binnenkort zwanger mag zijn
'hoi hoi ik wil me er ook niet op vast pinnen hoor en genoeg afkleiding de ( stief ) kindjes zijn er lekker maar dit is voor mij ook voor het eerst dus je hebt ook geen idee waar je aan toe bent dat frustreert me gewoon debloeding gister was heel erg weinig en bij lange na niet zoals een menstruatie hoort te zijn bij mij vandaag geen bloed te bekennen mijn menstruatie word opgewekt door medicijnen en zo is het eigenlijk altyd precies op tyd als ik uitga van zaterdag of zondag de eisprong zou ik nu op dag 9 of 10 zitten na de pregnyl of je dan nog innesteling kan parten weet ik dus niet . . . . . . verder nog wel steeds enorme last van mijn borsten manlief zegt schat we zien het wel we gaan zaterdag op vakantie kijken we het aan ben je na de vakantie nog niet ongesteld dan gaan we testen want je hcg waarde zegt toch ook wel iets dus ja wachten wachten wachten je schrikt gewoon als je bloed ziet dat is een feit dus gelijk totale paniek ik ga het van me af proberen te zetten en ff lekker eten en buiten zitten vandaag gelukkig minder heet fijne dag allemaal groetjes
Als je Pregnyl gespoten hebt en er nu nog maar 9-10 dagen na zit, dan heb je toch nog HCG in je bloed door de injectie? Dat zegt helemaal niks over een zwangerschap... Er zit dus niks anders op dan afwachten en pas testen als je rond je NOD zit. Succes!
hoihoi zoals ik heb begrepen is de pregnyl al wel uit mijn lijf ik had vrijdags de pregnyl gezet dinsdag getest was licht positief donderdag getest negatief vandaar dat ik weet dat de pregnyl al wel uit mijn lijf is zoals ik heb begrepen gelukkig is het bijna vrijdag dan is mijn nod het is tot nu toe ook gebleven bij die ene kleine bloeding tydens het toiletbezoek verder niks meer gezien vanmiddag erg naar geworden alsof me maag zich in 1x omdraaide heb gewoon een uur op bed gelegen de rest van de avond last van steken gehad en opgeblazen buik ik wil zondag gaan testen als de ongie uitblijft dan ben ik 2 dagen overtyd ik wil niet wachten tot de vakantie wil graag weten waar aan toe ben groetjes
Een bloedtest gaat van een andere eenheid uit dan een urinetest. Je kunt een negatieve urinetest hebben, maar dan kan een bloedtest nog wel HCG aangeven door de Pregnyl. Deze testen zijn niet vergelijkbaar en een bloedonderzoek is vele malen gevoeliger. Als je nog maar 9-10 dagen na Pregnyl zit, dan kan dat wel degelijk nog in je lichaam zitten. Tevens is het nooit betrouwbaar als je nog zo ver voor je NOD zit. Ook al zou er iets gaande zijn, dan wil dat nog niet zeggen dat het om een goede doorgaande zwangerschap gaat. Onze gyn wil dan een HCG-waarde van minimaal 50 zien. Dus nog even afwachten, ik hoop dat je met goed nieuws komt.
hoi meiden ik kon niet meer tegen de spanning en heb vandaag getest met een claer bleu digitaal en hij zegt zwanger!! terwijl de eerste licht postief was en de 2e negatief waren maandag was de waarde in bloed 17.1 dus hij is dan nu wel verdubbeld anders geeft ie niet zwanger aan morgen is nod maar er is iets gaande anders zegt ie neem ik aan niet zwanger want die testen moeten minimaal 25 hcg hebben groetjes
hoihoi ja dank je ik durf het nog niet helemaal te geloven hoor ik zit echt van huh oke. . . . . . .morgen maar het zh bellen en even vragen hoe en wat nu verder voor alle zekerheid morgen nog een keer testen dan is mijn nod het lichaam zit raar in elkaar hahaha even nog voor alle duidelijkhgeid ik heb de 12e pregnyl gespoten na 48 uur krijg je dan volgens mijn gyneceloog je eisprong dus dat zou dan zondag geweest moeten zijn toen heb ik dinsdag de 16 e getest toen was hij licht positief dit kwam door de pregnyl toen heb ik zondag de 21e getest was ie negatief wat dan zou in houden dat de pregnyl niet meer aanwezig is geweest maandag bloed geprikt hcg van 17,1 en vandaag donderdag in de middag zwanger getest met een ckear bleu digitaal test zwanger!! wat dus zou in houden dat vanaf maandag de hcg is gaan verdubbelen en zodoende de test dus positief is ik heb dan de 23e savonds een kleine bloeding gehad die ook gelijk weer weg was dus denk dat dat dan de innesteling is geweest ofzo ik heb geen idee morgen maar het ziekenhuis bellen en even verhaal halen desnoods even langs ik kan het gewoon niet bevatten joh . . .raar fijne avond nog allemaal groetjesdaisy