Eind mei gestopt met pil mijn 1e normale menstruatie kreeg ik na 36 dagen. Ik blij want mijn lichaam reageerde snel. Heeft 3 dagen geduurd en toen was het over. Daarna op cyclusdag 18 tm 22 bruinverlies gehad erg weinig alleen met vegen. Ik dacht misschien eisprong want daarna een hele week buikpijn menstruatiegevoel en gevoel het is raak. Rond mijn nod (uitgaan van vorige 36) zw test gedaan van Etos negatief Ik hoorde dat je daar meer hcg voor nodig hebt dus toen vroege zw test van Etos gedaan test al vanaf 12 hcg. Ook negatief dit was vorige week woensdag. Ondertussen natuurlijk de welbekende kwaaltjes: Pijn borsten Vocht uit tepel Soms pijnlijke tepel Menstruatiegevoel af en toe Pijnlijke liezen en of schaambot Beter ruiken Avond misselijk Moe maar 's avonds niet in slaap kunnen vallen Last van rechteroog af en toe prikkend Zaterdagnacht roze verlies tampon ingedaan zodagochtend niets Wat later weer rood ipv roze tampon in weer amper wat echt weinig lang niet genoeg voor een minitampom Vannacht tampon in gedaan vanochtend alleen wat bruinverlies Ben bang dat ik vanalles mankeer waardoor ik niet ga menstrueren pcos etc Maar heb al 2 kids en anderhalf jaar geleden echo gehad alles zag er toen goed uit. Test durf ik niet meer zal wel negatief zijn Dit noemt men dus ontpillen!!
pff ik heb echt geen idee joh. Ik denk dat je menstruatie weer zijn weg moet gaan vinden. Hoe was je cyclus vroeger dan?
Slikte pil al 7 jaar...daarvoor regematig Ben 2 jaar geleden ook halfjaar gestopt ook regelmatig dit was om medische redenen niet om Zwanger te worden
wel apart. Ik denk dat je niet veel anders kunt dan afwachten. Bij mij heeft het zo'n 3 maanden (cyclussen) geduurd voordat er wat systeem in zat.
Ja vertel mij wat.. Ik ben er ook mee aan het worstelen.. zie mijn banner.. Ik hoop dat mn cyclus snel regelmatig is..
Ja erg is dat heh! Ik wil Etos zwanger pillen slikken Om cyclus te verkorten maar dan moet iknzeker weten dat ik niet zwanger ben Dus misschien deze week toch nog 1 testje er tegenaan gooien!
Ben toch echt niet zwanger helaas...net een vroege zwangerschapstest van testpoint gedaan helaas negatief
Begin toch onderand gek te wrden. ik dacht dat wij niet meer aan een derde zouden beginnen daarom de pil geslikt Als ik dit wist was ik nooit meer aan die rotpil begonnen. Nu is het verlangen naar een derde zo groot En nu weer brujinverlies en menstruatiepijn maar ongi komt niet door negatieve test vanochtend dus zwanger ben ik niet. kan wel janken...werd ik maar ongi