Hoi Dames, Vanmorgen een test gedaan met Sensitest ik zit 6 dagen voor mijn NOD en heb een mooie cyclus. Na 5 min dacht ik niks te zien dus ben lekker verder gaan slapen tot ik vanmiddag keek en deze foto maakte! Wat denken jullie? Een indroger of echt een lijntje en morgen nog een x testen? (heb al 6 nieuwe testen besteld voor alle zekerheid hahahaa) Heb overigens met sensitest nog nooit een indroger gehad dus als het zo is dan is het de eerste x. Liefs SnoeChy
Dank je wel Paula. Ik ken mezelf dus test morgen nog eens, en overmorgen nog eens. (vanaf donderdag mag ik namelijk officieel vroeg testen). Ben benieuwd wat de rest ervan denkt.
Bedankt meiden, dan ga ik nog niet blij wezen maar even afwachten tot donderdag! Ik zal tegen die tijd nog een foto plaatsen van hoe het dan is! Tenzij die omo wit is dan meld ik wel gewoon dat ie vals posi was. (hopen van niet)
Ik vind hem vrij duidelijk en zou wat uurtjes nu niet plassen en drinken en nog s testen en erbij blijven. Denk dat hij posi is hoor
Ja ik zit vrij vroeg, ik ga op jullie advies af en toch donderdag nog testen! Dan zit ik 4 dagen voor mijn NOD. Bedankt meiden voor jullie heldere commentaar! Ik ben dus even gestopt met blij zijn en wacht af. Liefs
Ik vind hem behoorlijk duidelijk en goed breed..! Zou inderdaad morgen of overmorgen weer testen! Succes , ben benieuwd! !
Dank je wel Hippydepippy Ik hou jullie op de hoogte! Vorige maand had ik ook zo een streepje met Predictor Early maar die was vals positief. Daar zag je al de indrooglijnen zitten toen ik hem uit de verpakking haalde.
Alle testen kunnen vals positief worden als je ze te lang laat liggen Dus altijd aflezen binnen de tijd die de bijsluiter aangeeft.
Ik vind hef er goed uitzien, maar ja. Hij moet natuurlijk wel binnen de tijd zijn. Ik zou morgen al weer testen....