Wanneer testen bij vaak wakker worden 's nachts?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Susannelilian, 14 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeNageltjes

DeNageltjes Actief lid

24 sep 2009
    196
    16
    18
    Vrouw
    Huismama
    Gelderland
    Duidelijk streepje hoor! Gefeliciteerd! Mijn test was op de NOD een stuk lichter nog, pas met 5 dagen overtijd een hele duidelijke streep maar nog niet zo donker als de controlestreep. Misschien maak je ook niet zo snel HCG aan.

2. ananas83

ananas83 Actief lid

13 jun 2011
    197
    0
    0
    Ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd! Ik duim voor je voor een plakbeeb! Spannend!
    Bij mij duurde het ook even voor die kruidvattesten donkerder werden hoor. Ik denk dat ik pas een knaller had toen ik 5 weken zwanger was.

3. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @DeNageltjes: oké, dat stelt me al enigsinds gerust... Ben alleen zo bang, hopelijk is de bloedtest ook positief en is de test zaterdag alweer een stuk duidelijker!

Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @ananas: dankje en jij ook gefeliciteerd!

5. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    gefeliciteerd!!! , ik gavoor je duimen voor een plakbeeb!!

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @DeBJjJ: dankje, we zijn er zo aan toe...

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!!! Super!!!
    Ik snap je onzekerheid. Is dit een kruidvat test??? Die testen zijn jammer genoeg niet meer zo goed als vroeger. Ze drogen veel lichter op en ook langzamer.

Dus jouw test is eigenlijk prachtig!!! Denk dat de CB al 1-2 aangeeft ;).

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Zonnestraal: dankje! Het is inderdaad een Kruidvat test, had alleen gehoopt dat deze wat donkerder zou zijn... Heb nog geen CB durven doen, pas bij een goede bloeduitslag of een donkerdere Kruidvat test ga ik die doen.

Maar heb bij de eerste keer dat ik zwanger was ook tot aan de 3+ gehad bij de CB en toen ging het toch mis... :( Hebben ook nooit een hartje gezien, het HCG was ook iedere keer wel goed gestegen, maar het bleef te laag voor de periode waarin ik zat.

9. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Voor de dag waarop je zit niks mis met deze test. Ik zie 'm zonder enig probleem, dus geen tuurtestje, en je hoort vaak genoeg dat mensen op deze termijn nog tuurtestjes hebben. Ik snap je voorzichtigheid wel hoor! Maar zoals je zelf in je onderschrift zegt; beste embryo tot nu toe, dus wie weet komt het toch écht wel allemaal goed nu.

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Meis aan harte gefeliciteerd.
    Kv is echt niet zo gevoelig meer hoor de laatste tijd.

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ter vergelijking:

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Emily: ik hoop het zo, zou weer een miskraam echt niet trekken...

@Jane: hoop het maar, is er een test die gevoeliger is? Ga morgen bloed laten prikken en als die uitslag goed is dan doe ik zaterdag weer een test en dan ook een CB... Die van jou is volgens mij wel wat donkerder hoor, maar we wachten eerst morgen maar af.

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Wanneer is je officiële testdatum en wanneer was je terugplaatsing?

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ze hadden het over 14 dagen na de terugplaatsing, dat zou as maandag zijn. Maar ik had ook een eigen eisprong en die is vandaag 14 dagen geleden.

Hoe lang ben ik dan officieel zwanger nu? Weet nu niet goed van welke datum uit te gaan en hoe ver ik dus nu ben.

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Houd de dag van je eisprong aan en dan min 14 dagen, dat zou dan de eerste dag van je menstruatie zijn.
    Heb je nog pregnyl gehad?
    De test die ik je laat zien is 12 dagen na de tp dus jou test is mooi hoor!

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Jane: dan zou ik nou 4 weken zwanger zijn? Mijn eisprong is vandaag 2 weken geleden. Zaterdag is bij mij de tp 12 dagen geleden, hopelijk lijkt ie dan minstens op die van jou! Heb geen pregnyl gebruikt, überhaupt geen medicatie behalve de utrogestan.

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Met cryo is het sowieso al iets lastiger te berekenen, de innesteling hangt ook af van de kwaliteit en type (blasto?).
    Ik heb dus wel pregnyl gehad, maar ik vind je test heel erg hoopvol en vergelijkbaar met mijn test op 10 na tp.
    Zal eens kijken of ik daar een foto van kan vinden.

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Jane: mijn embryo was ook een blasto en denk dat de innestelling rond zondagavond geweest is, toen had ik een beetje rozig slijm aan de inbrenghuls van de utrogestan. Hopelijk vind je jouw test van 10 dagen na de tp nog, ben erg benieuwd! Weet natuurlijk ook niet of ik nu zwanger ben van mn eigen ei of van de cryo, denk alleen dat het de cryo is geweest omdat die een dag voorliep op de ontwikkeling.

19. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dit waren mijn testen op 10 en 11 dgn na de tp.
    Was ruim 24 uur na eerste test 10 dgn dus flink ingedroogd.
    Heb er nog 1 op pc staan vlak na testen die zal ik later posten.

20. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Jane: volgens mij zijn ook die donkerder dan de mijne, maar we zullen het morgen wel horen en daarna 2 september hopelijk zien!

Deel Deze Pagina