Hallo dames, Ik maak mezelf helemaal gek met mijn kwaaltjes en alles, maar moet sinds zaterdag veel plassen (heel veel) sinds vandaag licht misselijk en wat buikpijntjes, ik moet nog 7 dagen voor mijn NOD. Wat ik mij af vraag, vanaf wanneer kun je een positieve zwangerschaps test krijgen en welk merk is dan het beste!? Misschien dat ik toch wat in huis ga halen.... Ik ben zoooo ongeduldig nu met die klachten, ik wil het gewoon weten! Zou het niet vreselijk vinden als het nu niet zo zou zijn, we zitten nog maar in de eerste ronde en mijn vriend vind dat klussen op datum wel leuk! maar gewoon die onwetendheid! Vreselijk! Voor ons eerste kindje was ik al overtijd toen ik dacht, hee had ik niet ongi moeten worden!? Ideaal natuurlijk Hihi maar toen waren we er niet zo mee bezig als nu! Alvast bedankt Groetjes
Kruidvat 2 voor 5 euro zijn erg gevoelig. Op verschillende internet sites kun je ook extra gevoelige kopen. Die kunnen als tesetn 6 dagen voor nod.
Ik heb via 123zwangerschapstest.nl verschillende (goedkope) tests gekocht. 4 dagen voor NOD testte ik met de dipsticks en cassettes al positief. Toen heb ik digitale tests van Clearblue gekocht ter bevestiging
Zelf heb ik ook goede ervaringen met die van Kruidvat, maar ik zou voor de zekerheid wachten met testen tot net voor je NOD (bij mij was dat 2 dagen) en ook zeker niet aflezen NA de tijd die op het doosje aangegeven staat. Succes!
Dank jullie wel! Toch besloten om zeker tot zondag te wachten! Dan is het gewoon wat zekerder. Hoor vaker goede verhalen van de kv Gazet van de week maar even halen ... Wel even in de stad, anders weet de hele straat straks waar we mee bezig zijn net een dorp hier haha