Hey ladies! Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst getest.. Ik herkende wat symptomen, had een goed gevoel en tevens een vrijgezellenfeest en wilde absoluut NIET drinken als ik zwanger zou zijn.. En dus getest, hartstikke negatief, omo-wit... En dus ging ik er vanuit dat mijn ongi vanzelf zou komen.. Op het forum zeiden wel veel mensen dat ik te vroeg getest had, maar met een omo-witte test wordt al je hoop vrij snel de grond in geboord! Tot op heden echter ook nog geen rode duivels.. En langzaam bekruipt me het gevoel: zou het dan misschien toch? Te vroeg getest? Ik weet niet wanneer mijn eisprong is geweest en zoals je in mijn handtekening kunt zien zijn mijn cyclussen tot op heden ook niet echt regelmatig.. Heb voor mezelf nu zoiets van: als het komende zaterdag er nog niet is, dan doe ik alsnog een test.. Maar wil jullie mening? Doen? Of langer wachten? Ik weet dat mijn langste cyclus 40 dagen was, maar dat was de eerste na stoppen met de pil, dus verwacht niet dat ik nu nog zo'n lange cyclus krijg.. Vermoed dus ergens tussen de 29 en 35 dagen.. Wanneer zouden jullie testen? Wil mezelf ook niet helemaal gek maken.. Of gewoon echt nog 2 weken wachten ofzo? Benieuwd naar jullie meningen? En zitten er nog meer dames is hetzelfde schuitje?
Ik hoor altijd om van je langste cyclus uit te gaan. Je kan zaterdag eventueel testen, en eventueel later in de week weer.
Als je niet weet wanneer je NOD is kun je toch zlang je menstruatie uitbliijft elke zaterdag een testje doen? Als je die van kruidvat neemt, die zijn 2v5. Maar dan moet je natuurlijk wel op een redelijk moment beginnen..maar als ik zie dat je nu op 32 van je cyclus zit dan lijkt me aankomende zaterdag een prima moment om een testje te wagen. Overigens kun je met ovulatie testen een duidelijker beeld krijgen van je eisprong. Dan weet je ook een beetje wanneer je moet klussen en wanneer je een test kunt wagen. (digitale van CB zijn erg goed maar wel vrij prijzig)
@unexpectedmom Dank voor je reactie, ik denk ook dat zaterdag wel moet kunnen, als er in de tussentijd nog geen ongesteldheid is begonnen uiteraard.. Zou afgelopen zaterdag te vroeg geweest kunnen zijn? Ik twijfel daar over, lees van zoveel vrouwen dat ze al een week voor NOD positief testen.. Maar ga je raad opvolgen en zaterdag testen.. Met ovu-testen wil ik nog even wachten, zijn nog niet zo lang bezig en wil het nog zo spontaan mogelijk laten gebeuren allemaal.. Kunnen we altijd nog mee beginnen.. Jij bent net zwanger zie ik! Van harte gefeliciteerd, hoop dat ik me snel bij je aan kan sluiten Thanks voor je reactie!
Volgens mij zijn mijn duivels onderweg Heb buikpijn.. Ooohh ik hoop zo van niet.. Duimen en hopen maar...
oohh meid ik hoop voor je dat je duivels niet onderweg zijn ben je al ongi ? ik duim keihard voor je dat je zaterdag een mooie test in de handen hebt met 2 streepjes. dikke kus
@ik29 nee nog geen ongesteldheid.. Voel wel vanalles maar zegt het ook iets of niets? Of zijn het toch die rode duivels? Vragen genoeg, zo eerst maar eens een uurtje sporten, hoofd leegmaken
jah meid dat is altijd fijn even wat anders aan je hoofd te hebben, ik hoop voor je dat het geen ongi is, ik heb sinds vandaag ineens veel van dat witte afscheiding maja is allemaal maar weer afwachten voor mij nog 9 dagen pffffff .. en hoe zit dat met die aders op je borsten dan ? weet jij dat ik heb er een paar en ze eindige allemaal bij me tepel( sorry voor dit praatje) lkkr sporten meid! wat voor sport doe je? xx
Ik had wel een heel licht waasje als streep 4 dagen voor mijn NOD, moest ik het testje scheef houden en in het licht. Zei me niet veel. 1 dag voor mijn NOD had ik pas een duidelijker streepje, die net zichtbaar was op de foto. Op die speciale vroege testen staat ook altijd dat minder dan de helft van de zwangere vrouwen als positief testten 4 dagen voor de NOD. Een week voor de NOD positief testen is denk ik meer een uitzondering. Als jouw cyclus gewoon weer heel lang is dan is het dus niet gek dat je afgelopen zaterdag niks zag. Ik hoop dat je volgende zaterdag dus wel een positieve test in handen hebt.
@unexpectedmom super bedankt!! Ik hoop het ook @ik29 ik heb 1 duidelijke blauwe ader op 1 borst, op beide borsten hele kleine rode bloedvaatjes en op beide borsten (sinds vandaag) witte bultjes op en rondom mijn tepels.. Als ik dat Google kom ik uit bij de kliertjes van Montgomery maar word me niet duidelijk of dit een zwangerschapsymptoom is, helaas heb dit nooit eerder gehad of het is me in ieder geval nooit opgevallen Ik loop 3 keer per week hard en doe 2 keer aan bodypump.. Dat was vanavond
Ik heb al ff op internet gekregen het kan maar hoeft niet voor zwangerschap te zijn, dus ga er maar vanuit van niet is het ook niet een teleurstelling hihihi... oke lekker ik deed ook altijd hardlopen maar ben er mee gestopt vond het altijd wel heerlijk vooral in de regen. bodypump nooit gedaan.
@ik29 de bultjes zijn weer verdwenen dus geen idee wat dat geweest is.. Maar we zijn weer een dagje dichter bij zaterdag
haha, ik heb ook zaterdag mijn NOD en ik herken de zenuwen elke keer als ik naar de wc ga. Het is hier zo erg dat ik denk dat ik maar gewoon niet meer ga........ Meestal begint 2 - 3 dagen voor mijn ongi wat rozeverlies dus het is echt heeel spannend....
@lotje02 spannend ook vor jou! Leuk dat we allebei zaterdag die spannende dag hebben! Op welke dag van je cyclus zit jij? Heb je al een vroege test gewaagd? Ik duim ook voor jou! En ga gewoon iets vaker naar de toilet
Een hele spannende week! Met helaas wel een slecht voorgevoel door de omo witte test van afgelopen zaterdag die heeft mijn hoop toch wel enigszins de grond in geboord