Hallo allemaal ik zit op 5 dagen voor nod en heb dr volgende symptomen Erg vochtig daar beneden. Voel ook veel druk bij vlagen buikpijn en misselijk afgelopen donderdag vrijdag en zaterdag roze en een beetje bruine afscheiding bij het afvegen verder heb ik een opgezette buik en jeuk aan mijn buik de 23 ste is mijn nod. Wanneer kan ik testen? En welke testen raden jullie aan?
Ik zelf heb 3 dagen voor mijn nod een licht positieve test in handen gehad. Testen liepen daarna mooi op en na een paar dagen echt een knal test. Ik gebruik het liefst de kV 2 voor 5 euro. Die zijn erg gevoelig en geven duidelijk wel of geen streepje vind ik. Spannend hoor!! Ze zeggen dat je het best op of na je nod kan testen. Ervoor kan wel en kan het zijn dat je positief test maar alsnog op je nod ongesteld wordt. Het is immers nog zo pril. Maar veel vrouwen onder ons testen toch eerder. Ik zelf ook omdat ik aan alles merkte dat ik zwanger zou zijn.
Ik zou predictor early of kv doen. Geven snel een streepje bij zwangerschap. Al doet kv er langer dan 5 min over om te kleuren. Ik kijk ook altijd na 10 min nog eens en meestal is streep dan stuk donkerder. Hoop dat je zwanger bent
Wat Bertje zegt over de kV testen klopt idd wel. Iets langer dan 5 minuten even wachten. Dan is de streep inderdaad duidelijker. Was hier ook ber geval