Ik heb net een test gedaan, en ik heb een tuurstreepje. Normaal is ie echt wit wit, maar nu zie ik toch echt een licht streepje. Maar ik durf het gewoon niet te geloven.... Ik houd me nog steeds vast aan het feit dat ik elk moment giga ongi kan gaan worden. Maar ergens ook wel stiekem een klein beetje blij, maar na wat we allemaal mee gemaakt hebben ook wel heel spannend en eng. Ik wil het nog niet geloven, eerst maar een knal test en goed overtijd zijn! Maar moest het echt even delen
Ik krijg geen goede foto gemaakt. M'n telefoon wilt niet scherp stellen. Dus het is een blur als ik een foto maak haha. Ik was al meteen bezig met een foto te maken. Maar hij wordt niet scherp
Ik heb een foto gemaakt, maar ik zie op mijn telefoon wel een streepje, maar als ik 'm groot zie op de laptop moet ik echt goed kijken. Ik zal hem toch uploaden, misschien dat jullie het ook zien.
Dank jullie wel! Ik hoop morgen tijd te hebben om een nieuwe test te halen haha. En anders ga ik dinsdag weer testen :-D In ieder geval blij dat het niet aan mijn ogen ligt haha