hallo meiden hier even een vraagje: afgelopen zaterdag had ik erge buikkrampen onder in mijn buik. ik dacht he hoe kan dit nou wordt ik nu al ongi dat kan niet dacht ik. zat pas op dag 27 en normaal een cylcus van 30 tot 35 dagen. maar idd niet ongi geworden kan dit een innesteling zijn geweest? of iets anders weten jullie misschien wat het geweest heeft kunnen zijn? ik hoor het graag wat jullie denken wat het is geweest liefs annelies
ja ik dacht misschien ontpillen maar ik las ergens dat dat niet kan na 11 maand. mischien is het bij jou wel ontpillen?
Nee, volgens mij niet, per persoon ook verschillend... ben ook nieuwd wat het dan wel is... ook de tijd zal het leren, ik wacht gewoon af...Ik slik 6 maanden geen pil...daarvoor geen klachten gehad. Jij kan over 4 dagen testen, ik hoop voor je dat het positief uitpakt
je dat hoop ik ook, maar zal wel weer niet zo wezen is elke maand weer een telleurstelling jammer genoeg
Ik heb nu ook al een weekje last van ongi-krampen. Heb er van alles over opgezocht, en ik ben erachter gekomen dat het helemaal niet uitmaakt of je krampen hebt, want het kan een zwangerschapsteken zijn. En ik heb meestal ook pas een paar dagen vantevoren last hiervan, en nu dus ook al veel langer. Misschien is het dus wel een goed teken... Zou ook een innesteling geweest kunnen zijn... volgens mij kan bijna alles!
hoi hoi ik heb dezemaand 14dagen met krampen rond gelopen en het bleef uit.ik heb met 17 dagen overtijd posi getest.de krampen kun je echt nog hebben van het ontpillen/stress.
oke dus het kan van alles zijn? nou dan hoop ik maar dat het na 11 maand een keer een innesteling is geweest! ja mijn eerste dag van de laatste ongi was 28 april. en heb meestal een 34 daagse cyclus. dus heb op het internet gekeken en het bleek dat ik dan 24 mei een innesteling heb moeten hebben en die dag had ik ook die ongi pijn! maar op de dagen dat ik mijn ei heb gehad en vruchtbaar was hebben we eigenlijk geen gemeenschap gehad dus ik denk dan van eigenlijk kan het dus geen innesteling zijn geweest. de laaste keer sex was de dag voor mijn eerste vruchtbare dag. maar die dagen ervoor wel elke dag sex gehad. dus weet het niet meer, zou het nu wel of niet het enigste is afwachten denk ik meer kunnen we ook niet liefs
ja dat zal wel,maar ik hoopte eigenlijk dat iemand zou zeggen van he dat is je innesteling geweest dat kn niet missen, maar ja zo werkt dat jammer genoeg niet. ik zal gewoon moeten afwachten en zoals elke maand voel ik natuurlijk allerlei symptonen. dus ik geloof er niet meer dat ik zwanger ben wordt gewoon weer ongi vrees ik! liefs