Wanneer testen in deze situatie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sami1, 13 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

nou ik heb de tweede test bekeken,ik vind hem toch al duidelijker dan die eerste 2 testen :confused:

als jij met deze testen niet zwanger blijkt te zijn dan vreet ik toch een bezem(LOL) een streep is een streep en die komt alleen maar als er hcg in je urine zit ;)

als je over 2 dagen nog eens test heb je volgens mij een vette streep ;) ;)

2. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Denk dat je volgens mij ook gewoon zwanger bent,ik had 3 dagen overtijd ook een heel vaag streepje maar streepje is streepje volgens mij.

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Volgens mij ben je zwanger hoor, zijn duidelijke strepen! Ik vind alleen het achtergrondje zo roze ;) Heb je de foto gemaakt echt net nadat je eroverheen hebt geplast? Of heb je misschien op het venstertje urine gedaan?

4. sami1

sami1 Lid

13 jun 2008
    29
    0
    0
    Nou ik ben zo benieuwd! Wachten duurt zo lang he! :p

Het roze achterkantje komt een beetje door de foto. In het echt is hij gewoon zoals de andere 2 testen!

5. sami1

sami1 Lid

13 jun 2008
    29
    0
    0
    Oh oh Was weer zo ongeduldig :rolleyes:
    Gestest. En DIRECT kwam er een lichte streep.
    Hij staat er echt! hij is wel licht, Maar wel heel breed zoals de controle streep!
    :D

6. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Nou gefeliciteerd dan! :D

7. sami1

sami1 Lid

13 jun 2008
    29
    0
    0
    Dankjewel, ik hoop dat het echt waar is! :D

8. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    nou, ik hoef niet eens goed te kijken, maar zie echt strepen staan; de laatste het meest duidelijk.

volgens mij ben je hartstikke zwanger hoor!

alvast een fijne zwangerschap toegewenst, enne... nu even een verloskundige bellen, denk ik?

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dus TOCH nou gefeilciteerd meid en ik hoop dat jij en jevriend er nog uit komen...

10. sami1

sami1 Lid

13 jun 2008
    29
    0
    0
    Ja! Ik en mijn vriend zijn sinds een paar dagen in iedergeval weer samen.
    Hij weet alleen nog niets over het baby nieuws.
    Ik weet nog niet hoe ik het moet vertellen.
    Ik weet niet of hij er netzo blij mee is als ik :(

En omdat we net weer bijelkaar zijn... Ik wil niet dat het hierdoor weer fout gaat! :(

Iemand misschien een tip om dit onderwerp op te brengen?

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    zo denk ik ...
    hij zal wel schrikken en daar moet je echt rekening mee houden...dan is ie op dat moment misschien boos of verdrietig...en hij zal het even moeten laten bezinken...maar ik ken hem niet dus das heel moeilijk te zeggen...hoe oud is hij als ik vragen mag.....

12. sami1

sami1 Lid

13 jun 2008
    29
    0
    0
    precies 1 jaar ouder dan ik... 21.
    Ik weet wel dat hij een jaar terug er nog niet aan toe was.
    Toen zaten we ook een tijdje in onzekerheid hierover.

Dus ben een beetje bang om het te vertellen, zeker in deze kwetsbare periode. En ik ben zo voor houden. (NATUURLIJK!)
    Maar ik ben bang dat hij het daar absoluut niet mee eens is.

13. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    als je mij bedoelde :p
    ik had er 7 testen tegen aan gegooid.
    echt het begon met heel erg vaag net als de eerste van jou.
    Toen elke dag wat donkerder totdat ik dacht van daaaggg ik wil het nu weten had ik clear bleu gekocht bestellen duurde mij te lang:p

En ik deed het bijna de 6e/7e dag weer en BING ZWANGER stond er met dikke letters.

Zo ging het bij mij.

Ik zit nu ook weer te wachten wanneer ik kan testen,de eerste was negatief,terwijl ik me behoorlijk verdoofd voelt en pijn in onderbuik,beetje bruine afscheiding gehad zit nu met inlegkruisje.
    Dit had ik ook bij terence maar dat zegt nog niks.

Dus ik moest 3 wk wachten van de huisarts mocht ik nog niet ongesteld zijn dan weer testen maar ik wil het zondag ff eentje tegenaan gooien:p

ongeduldig in dit soort zaken hahah.

Maar de foto's die jij hebt lijken sprekend op die van mij toen.
    ik had goedkope van internet HCG testen daar begon het met vaag,toen kruidvat merk,ook vaag,toen die van preditor ook wat vager maar wel zichtbaarder.
    Toen die van CLEARbleu duidelijk zwanger.

je zou nog een keer kunnen testen kost wel ff wat.
    maar je moet zelf wel een grens stellen bij zoveel wel stoppen en tog weer huisarts.ofzzooooo...

succes ben beniewd

ps: en wat je vriend betreft wacht gewoon een goe dmoment af (niet et lang)want anders kan het niet leuk overkomen.
    Maar vertel het wanner jij er klaar voo rbent en je denkt dathij het ook is misschien sochtends vroeg ofzo op bed of tja kies een geo dmoment af waarin jullie je allebei goed voelen en niet te moe zijn en prikkelbaar.
    Het kindje is ook van hem hij kan boos of verdrietig worden maar tis iets waar jullie beiden aan gewerkt hebben.

14. sami1

sami1 Lid

13 jun 2008
    29
    0
    0
    Streep was vandaag NOG Duidelijker! :D

15. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Sam1, het 2e streepje is zeer duidelijk. Gefeliciteerd, geniet er van (hoop dat je vriend en net zo blij mee is, zal vast wel zo zijn!)

:D

16. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    Hey meiden, ff een vraag..waar ik eigenlijk zelf wel het antwoord op weet.
    Maar ik heb ondertussen 2 testen gedaan..en bij beide stond uiteindelijk een streepje..maar wel na het verstrijken van 10min.
    Is het echt onbetrouwbaar na 10 min...zijn er gevallen bekend waarbij het dus wel degelijk zo bleek te zijn..alleen was de tijd verstreken dus werd het niet serieus genomen.
    Ik vind het zo apart dat bij beide testen een streepje is gekomen.
    Liefs

17. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Heb wel eens gelezen dat het dan wel raak was, maar pas laat echt positief testte. Heb ook gelezen dat het gewoon een indroogstreepje was. Hoe zag het streepje eruit? Welke kleur, hoe dik etc?

18. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    streepje was blauw..en heel dun.
    Nog een vraag...de calculator vraagt om de eerste dag van je laatste menstruatie..die is bij geweest officieel op 25 mei, maar heb toen de pil doorgeslikt dus niet ongi geworden, maar geldt de datum van 25mei dan nog steeds?

19. Tatiiana

Tatiiana Actief lid

22 jan 2006
    155
    0
    0
    Ambtenaar
    Almere
    Gefeliciteerd!

Zit een beetje in dezelfde situatie.. Sex met mn ex. We zijn nu weer samen maar ik ben overtijd. Ik in paniek, hij was er nooit aan toe. Maar ik mailde hem, dat ik overtijd was en hij liep te juichen. De breuk deed hem ervan overtuigen dat hij toch écht kinderen wilde en nu hij richting de 30 gaat (is 26) wordt ie alleen maar enthousiaster

20. sami1

sami1 Lid

13 jun 2008
    29
    0
    0
    Ik had net ineens een beetje bruin bloed :( Is dit erg?

Deel Deze Pagina