als ik jou was zou ik toch maar even de ha bellen voor de zekerheid hoeft niks te betekenen,maar dan weet je het wel zeker
Het is nu weer gewoon bruin bloed, heel weinig. Maar had vanochtend nog wel een positest. Zegt die test wat of niet?
@sami1 Hey meid ik zou een afspraak maken met de HA om je uit je onzekerheid te helpen. Een positest is en positest en bruin bloed is oud bloed en waarschijnlijk is je baarmoeder flink aan het opschonen..maar je moet gewoon naar de HA gaan dan heb je veel meer zekerheid. Ik denk dat het allemaal wel goed zit! Succes..enne..gefeliciteerd
Het bloedde is sinds gisteravond opgehouden. Heb geen buikpijn of wat gehad, dus kan ook niet een eventuele gewone ongesteldheid zijn, daar leek het ook helemaal niet op! Wel wacht ik eigelijk nog op dat ik echt een vet-positieve test heb.. nu zijn ze allemaal een beetje vaag voor mijn gevoel... Maar kan het zijn dat het nog vroeg is? en daarom ze zo`n beetje licht zijn? wel ben ik smiddags plotseling echt doodmoe, en ook met vlagen duizelig.. Eigelijk voelt het stom om naar ha te gaan. Daalijk ben ik niet eens echt zwanger? Sta ik wel een beetje voor schut Daarom wil ik zo graag een test waarbij ik het echt echt echt zeker weet. !
de eerste testen zijn vaak nog heel vaag of lichtjes..dit komt omdat er dan nog te weinig HCG hormoon in je lichaam zit..als je dan 2 a 3 dagen wacht en nog een test doet zou deze duidelijker moeten zijn. het bloeden, was dat echt rood of echt bruinig?..Rood is volgens mijn weten niet echt goed als je wel zwanger bent. Dus kortom..weet niet wanneer je laatste test was..maar 2 a 3 dagen daarna gewoon nog eentje doen..kruidvat test ofzo..die schijnen heel gevoelig te zijn. Of de dure CB digitaal waarop staat zwanger/niet zwanger..duidelijker kan niet! En...het is nooit stom om naar de HA te gaan..en helemaal niet als je vermoedt dat je zwanger bent..het gaat om jouw eigen gezondheid!..En daar zijn dokters voor! Succes
Ik heb kruitvat test gedaan eergister. Maar in de gebruiksaanwijzing staat ook dat de 2e streep even doker moet zijn als de controlle streep! Of zegt een lichte streep bij deze test ookwat?
na mijn weten is een streep een streep en maakt het weinig uit of deze donker is over lichter als de controle streep..alleen heb ook gelezen dat het bij sommige testen weer anders is. Doe anders morgenochtend ( ochtendurine ) nog een test.
Ik wacht nu gewoon me volgende periode af. Word zo moe van om er constant mee bezig te zijn. Dus over 2 weekjes dan weet ik meer
Nou deze week zou ik ongesteld moeten worden, sinds gister ochtend heb ik bruinig bloed bij het afvegen. maar helemaal geen buikpijn zoals ik normaal wel heb bij deze week. Met dat afwachten schiet ik op deze manier natuurlijk ook niet veel op. Want is bruin bloed eigelijk wel een menstruatie? Het is toch oud bloed? Wat denken jullie? Moet ik er vanuit gaan dat er niks is, of moet ik het nog een keertje cheken?
Heb je niet toevallig een ovulatietest gehad ipv een zwangerschapstest? Daarbij moet de 2e streep nl. even donker of donkerder zijn dan de controle streep....
ja.. want ik lees overal streep is streep, maar in de bijsluiter staat echt even breed en donker. Ondertussen heb ik al veel meer bruinverlies met een beetje rood erbij. Maar het voelt niet als een normale menstruatie, maar misschien verbeeld ik het me wel, omdat ik er nu zo erg op let..
Ja wellicht. Even breed klopt wel. Even donker vind ik ook vreemd. Ik kan je zeggen dat mijn ongi ook niet iedere maand hetzelfde voelt soms doet het mega pijn soms is het gewoon vloeien zonder verdere problemen.