Als je rond 23.00 uur ongesteld wordt moet je dan die dag wel meetellen voor je syclus of niet? Ben nu al 2 keer om 23.00 uur ongesteld geworden en tel die dag niet mee omdat het nog maar 1 uurtje is van die dag. Doe ik dit goed of moet ik die dag dan toch meetellen? De eerste keer ontdekte ik om 23.00 uur een beetje bloed maar gister (de volgende ongi) was het om 23.00 uur ineens veel bloedverlies. Hoe tellen jullie, vanaf wanneer?
Ja dat wil ik eigenlijk ook wel weten.. Ik word namelijk meestal op de nacht van zondag op maandag ongi. Dus vanaf wanneer moet je dan rekenen?
Hey meiden, ik heb hier ergens op het forum gelezen dat als je ongi begint na 18.00 of 20.00 (meningen verschillen) dat je die dag niet meetelt.. Dus als je 's avonds om 2300 ongi bent geworden, tel je de volgende dag als dag 1.. Maar dat heb ik dus ook maar gelezen Liefs!
Ik las gisteren ergens, wanneer je na 20.00 ongi wordt je past telt vanaf de volgende dag. Dit was verteld door de verloskundigen. Misschien even via zoeken proberen, want weet niet meer waar het staat. Ik wordt meestal in de ochtend of begin van de avond ongi.
Ok bedankt, dan doe ik het dus goed. Ben dus gister 23.00 uur ongi geworden maar heb me banner op vandaag (ongi geworden) gezet. Bedankt voor de antwoorden!
Gynaecologen houden 18.00 uur aan. Het moet dan voor die tijd echt al fel rood zijn. Bruinige afscheiding telt niet mee.