word toch wel spannend!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jazy, 7 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jazy

jazy Actief lid

vorige maand heb ik een ovu test gedaan deze was positief en precies 12 dagen later werd ik ongie!

nu heb ik 14 dagen geleden een positieve ovu test gedaan en nog steeds geen ongie te bekennen. ik had allang verwacht dat ie zou komen. en me temp is ook nog steeds hoog (37,0) dus zoiezo komt er vandaag nog niks. (op de dag van me ongie is s'morgens me temp rond de 36 graden)

ik wacht met spanning af wat komen gaat! ik durf nog niet te testen dat doe ik zoeiezo dan volgende week donderdag pas. dan weet ik zeker dat ik flink overtijd ben.

owja me symthomen tot nu toe:

me eisprong gevoeld
    wit verlies gehad en veel pijn van ondere(is nu weer over)
    af en toe misselijk/duizelig
    pijnlijke borsten en tepels
    (nu nog afwachten of dit symthomen zijn voor ongie of zwangerschap)
    xxx jazy

2. jazy

jazy Actief lid

heeft iemand dit ook gehad? die overtuigdd was dat je ongie werd. maar toch bleef het uit!

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jahoor had ik ook toch heb ik voor mijn nod nog een eerste test gedaan want volgens manlief was het raak en jahoor tis gelukt.

had dus wel al die ongi kwaaltjes maar ook een paar niet dus geen pijnlijke borsten. maar weer wel beter ruiken

4. flotsje

flotsje Niet meer actief

ja had ik ook... ik verlies altijd twee dagen voor mijn ongi al een beetje bloed, net als laatste keer maar toen bleef ongi toch echt uit... teste trouwens ook direct positief....

5. mokkeltj

mokkeltj Lid

1 okt 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    Ik hoop voor je dat het raak is meis!

Deel Deze Pagina