@ Lon.. Jij ook veel sterkte met afwachten haha.. t is gewoon zooooo moeilijk maar goed.. inderdaad proberen afleiding te zoeken... Zaterdag of zondag is geloof ik mijn NOD.. dus mss beter om pas maandag (mocht ik niet ongi worden) weer te testen? xx
@lon hahahah daar gaat mn goede voornemen haha we gaan het zien.. ik hoop gewoon NIET ongi te worden en zondag of maandag, een mega-mooie-2-streepjes-tellende-en-daarna-een-digitale test te mogen showen! De duimen draaien ook voor jou! Succes!!
Dat heb ik nou precies hetzelfde, alleen 2 daagjes later. Ik zal ook voor jou duimen. Laat je wat weten, ook als je toch tussendoor test?
hier game over..gisteravond begonnen met roze .. En het zet nu door... Der gekke nacht bijna liggen janken... Ben dr nu echt ff kapot van... Pfff
Ach arme....maar bedenk dat er weer een nieuwe ronde begint waarin alles mogelijk is. En uiteindelijk is het al hetvwachten waard geweest! Sterkte oh en eh....chocolade helpt!
Bij beide zwangerschappen heb ik all 3 dagen voor nod positief getest. Welleswaar heel licht maar het zat er toch.