Kunnen jullie met mij mee kijken? Gister een kruidvat test gedaan. Toen kreeg ik een plusje die ik niet op de foto kreeg. Vanmorgen nog maals getest deze kreeg ik wel op de foto. De foto is gemaakt direct na 5 ninuten. Maar als ik nu naar de test kijk is hij lichter dan op de foto en moeilijker zichtbaar. Is dit normaal? Of moet ik uit gaan van eigenlijk een valse test ? kruidvat 2 v 5 was niet op voorraad in de winkel. Dus ik dacht ik neem deze maar vind ze eigenlijk heel onduidelijk.
Ik vindt deze testen echt ondingen.. Ik lijk wel vaag iets te zien, maar ik vindt dat deze testen wel vaker een lichte verticale streep geven.. ik zou echt even een andere test doen als ik jou was.. misschien nog snel even naar de supermarkt? Ik hoop het voor je! Spannend zeg.. ik durf er nu nog niks over te zeggen!
Dat het ondingen zijn had ik inmiddels ook geconcludeert idd haha. Ik zit nog voor mijn NOD. Maar na 11 maanden t wachten wel een beetje zat :-0. Ik denk dat ik t nog maar even aan kijk tot mijn nod en dan nog eens test.
Hij is dezelfde kleur blauw als de controlestreep en ook even breed. Ik denk wel dat deze positief is hoor
Je lijkt in de verte idd wel iets te zien! Maar dat mag ook als je nog voor je NOD zit! Hopelijk gaat hij oplopen!
Ik zie deze test echt wel als positief. Zou echt om de dag testen, in verband met de hcg die dan verdubbeld. Hier namelijk het zelfde gehad. Donderdag een duidelijke streep gisteren bijna niks meer te zien en dus stress, vandaag was de streep weer mooi duidelijker dan donderdag. Dus dan is de oploop beter te zien.
Jaa! Vriendlief heeft wedstrijd en t duurt zoooooo lang voor hij thuis is haha. We hebben in juni vorig jaar spiraal laten verwijderen. In oktober zwanger geweest maar dat liep helaas uit op een miskraam. Dus extra blij nu Hoewel ook wel onzeker natuurlijk of het dit keer blijft hangen. Maar we gaan t beleven
Ik had een klus lijstje gemaakt. We wonen in een nieuwbouw woning. En de kamer die straks een baby kamer moet worden is nog niks aan gedaan. Dus ik had op geschreven: Gordijnen ophangen Lamp ophangen Muren verven En hij had het gelijk door hahaha