Ik heb iedere keer een aantal dagen voor mijn NOD positief getest. Bij mijn jongste dochter had ik op 5 dpo een bloeding (innesteling) 6 dpo getest: Positief. De andere keren was het tussen de 8-11 dpo.
dankjewel voor jullie antwoorden, ik wacht nog tot woensdag om opnieuw te testen om teleurstellingen te vermijden. Vanaf nu ook enkel CB digital dan is er zeker geen twijfel mogelijk
Dit keer teste ik op 12dpo al met een mooie, duidelijke streep positief; wat twee dagen voor mijn NOD is. Voorgaande twee keer vanaf 10/11dpo tuur en bij de zwangerschap van mijn zoontje 1 dag voor NOD met een mooie streep en bij dochterlief met ongeveer een week overtijd een knaller.
1e zwangerschap 5 dagen na NOD (cyclus schommelde toen heel erg) 2e: 2 dagen voor NOD 3e: 4 dagen voor NOD 4e: 2 dagen na NOD 5e: 2 dagen voor NOD Wanneer ik later positief heb getest dan 4 dagen voor NOD, heb ik het ook niet eerder geprobeerd. Dus kan best zijn dat ik sowieso gewoon 4 dagen voor NOD positief zou testen.
bij mijn 1e zwangerschap testen ik pas 3 weken na mijn nod datum positief de mijn andere 2 zwangerschappen op de nod dag zelf