Zie wel een streep, maar zal morgen of overmorgen nog een x testen om te kijken of hij donkerder wordt.
Dacht ik dat ook... Mijn nod valt altijd tussen de 8ste en de 10de, gisteren met die test van sensitest kwam er binnen de 5 min licht roos streepje en nu dag erachter ziet die 2de streep licht paars. Maar met de digitale van clearblue staat er niet zwanger hebben deze meer hcg nodig?
Stond deze lijn er binnen de aangegeven tijd? Of heb je nu net een dag later weer gekeken?Die foto is nu dus van een test die een dag oud is? Ik vind het trouwens een lijntje waarvan de buitenste lijntjes gekleurd zijn en in het midden gewoon niet. Dus ik zie alleen de paarse omranding van het tweede streepje. En dan vind ik het negatief. Vind het moeilijk er een oordeel over te geven. Over een paar dagen weer testen en de test dan binnen de tijd aflezen en foto maken ook zo snel mogelijk na het doen van de test.
Ik heb deze testen in het verleden gehad en een paar keer een 2de streep gehad maar niet zwanger. Ik hoop voor jou dat je over een dag of 2 een betere streep krijg maar ik ben er bang voor ook omdat zoals hier al gezegd word de streep niet helemaal paars is.