wanneer testen jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BiZa, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiZa

BiZa Lid

10 mrt 2013
    14
    0
    0
    Midden Nederland
    In augustus heb ik de spiraal laten verwijderen. Sinds september bewust bezig voor een 2e, de afgelopen maanden was ik telkens 1 a 2 dagen voor Nod ongesteld.
    Vandaag is de nod van deze ronde, nog geen tekenen van menstruatie wel veel andere gekke dingen die ik niet ken/herken. Wanneer testen jullie ? Gelijk eerste nod? Pas na x dagen? En welke test gebruiken?

2. Tiinkerbell

Tiinkerbell Niet meer actief

ik hou het nooit vol tot nod haha
    vaak 1 dag voor nod test ik soms nog eerder...

3. kimberly84

9 jun 2012
    99
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb deze ronde drie dagen voor nod getest, met kruidvat test en deze is licht positief! Vind de kruidvat testen, die van 2 voor 5 euro echt fijn. Wit als ik niet zwanger ben en positief als ik wel zwanger ben.

4. rums

rums Niet meer actief

Ik dacht ook dat ik zwanger was de vorige keer dus 2 dagen voor nod getest en toen toch ongesteld geworden. Nu ga ik netjes wachten op nod.

5. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    ik wacht altijd op me NOD en tot op heden gelukt!

6. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0
    Ik probeer altijd te wachten tot de dag dat ik ongesteld moet worden . Lukt meestal niet dus word een dag eerder

7. YokoOno

YokoOno Lid

27 dec 2013
    38
    0
    0
    Ik wacht als het uitkomt eigenlijk tot ren dag na mijn NOD. Heb ook geen Kruitvat of Action testen. Dat is voor mij een goede manier om er zo min mogelijk mee bezig te zijn.
    Maar spannend blijft het zeker....ook al anderhalf jaar aan het wachten....

8. youngmommy24

19 feb 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi, ik heb gisteren in de namiddag heel licht positief getest (eigenlijk te vroeg namelijk 5 dagen voor mijn NOD) met de kruidvat test 2 voor EUR 5,00. Echter kan je er bij mij ook niet echt een pijl op trekken wanneer het te vroeg is of niet want ik heb nog niet echt een bepaalde cyclus. Heb namelijk pas 1 menstruatie gehad na mijn miskraam (vlak voor kerst 2013). De test streep was de eerste minuut totaal niet zichtbaar daarna kwam er een heel vage super lichtroze streep (wel dus binnen de 5 minuten). Als je goed kijkt dan zie je em. Nou maar hopen dat het waar is, en ik zwanger ben. Ik doe morgen een tweede test met ochtendurine.

9. Marietje25

Marietje25 Actief lid

7 nov 2013
    161
    21
    18
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ik hou het ook echt nooit vol tot nod haha. Test meestal 2/3 dagen van te voren al, dom dom ik weet het ;)!

10. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Ik testte ook te vroeg! 4 dagen vóór NOD!

Deel Deze Pagina