Hallo Allemaal, IK ben benieuwd vanaf welke DPO jullie testen? en dat het ook positief was. Gr AGnetha
Dpo is days past ovulation... Zelf test ik pas als ik overtijd ben.. en dan bedoel ik echt overtijd niet 1 dag overtijd.
Vijf dagen voor nod testte ik een tuurstreepje met kv 2voor5. Vandaag 1 dag overtijd en een dikke teststreep
Als ik ga testen, pas echt een paar dagen na mijn nod, vorige keer ook gedaan (bij mijn zwangerschap), was toen 3 of 4 dagen overtijd, meteen een duidelijke streep...
Ik heb pas op 16 dpo voor het eerst getest. Dat was mijn nod (langere lf). Eerder testen durfde ik niet, liever rood dan een witte test
nou idd flora01, ben het met je eens ik teste ook steeds en het is zo teleurstellend iedere keer een negatieve test, ik test pas na mijn nod niet eerder, dat heb ik in ieder geval met mijzelf afgesproken haha
2 dagen voor nod (12dpo) Ik heb liever een witte test dan opeens de duiveltjes. Deze maand geen ovutesten gedaan dus ik ga op de gok testen op dag 29 bij een gemiddelde cyclus van 29-33 dagen.
Ik heb gisteren op 11 dpo positief getest(zie foto bij topic nod)vandaag al veel duidelijker maar gisteren op 11 dpo gaf clear blue ook al zwanger 1-2 aan!!!
10dpo tuurstreepje op de actiontest. Deze liep langzaam op en inmiddels een duidelijke streep en ook een mooie plus van cb. (2 dagen overtijd)
8dpo licht positief en 11 dpo cb digital 1-2 weken. Normaal wacht ik liever tot NOD maar ik had zo'n pijn in mijn borsten (wat ik echt nooit heb) dat ik het eigenlijk al wist.