de titelzeg het al me temp is niet hoger dan altijd maar ik heb vorige week donderdag een vette posi ovu test gehad? hoe kan dit?
Ik heb dit ook wel eens gehad, pos ovu test maar volgens ff geen eisprong omdat temp voor en na ei te weinig verschil had. Ik zou gewoon op je gevoel afgaan en nog een ronde aankijken. Ik wist toen ook zeker dat ik een eisprong had gehad en volgende ronde was mijn temp toen hoger dus gewoon nog een ronde afwachten.
ik heb niet echt vollop getemperatuurt,ik heb gister gedaan smiddags en toen was ie 36.8 smiddags en vanochtend 36,2 maar heb ook weleens een temp van 35.4 gehad dusja ik weet het niet zo zeker allemaal.
misschien kun je beter eerst een ronde je temp elke dag bijhouden en dan elke morgen tempen op een vast tijdstip voordat je je bed uitgaat, dan heb je wel een beter overzicht van je temp.
Je mag niet 's middags tempen, je moet altijd tempen voor je opstaat, dus zonder dat je ook maar iets gedaan hebt, anders is het niet netjes. Waarschijnlijk heb je daarom geen temp verhoging gezien. Het gaat nml om je zgn basaal temperatuur.
okee als het deze ronde niet raak is dan ga ik elke dag mn temp opnemen kijken of hij omhoog gaat. veel liefs krientje