hallo allemaal, ik zit nu in de eerste ronde en heb een paar vragen. ik heb wat testen van de action, en lees hier dat veel mensen vanaf 10 dpo al testen. ook lees ik dat bij sommige mensen de action testen vrij laat pas positief aangeven. vanaf wanneer zou ik kunnen testen met de action testen? Geeft deze al zo vroeg aan of het raak is of niet? Ik zit nu op 10dpo, kan ik nu al testen? Of kan ik beter wachten tot een paar dagen na mijn nod? over 4/5 dagen zou ik ongesteld moeten worden.
Als ik jou was zou ik nog eventjes een paar daagjes geduld hebben. Vaak als je te vroeg test kan je zulke wazige testen krijgen. En misschien juicht om niets. Hoe moeilijk het ook is zou ik als ik jou was wachten tot je nod of een dag ervoor.
Hoe langer je wacht, hoe minder je hoeft te stressen meestal. Maar aan de andere kant, raak ik ook altijd gestresst van het wachten tot ik voor de eerste keer mag testen . Ik zou gewoon voor mezelf afwegen hoe het zou zijn als je nu wellicht vals negatief test en hoeveel stress je dat zou geven ten opzichte van hoeveel stress het uitstellen van testen je geeft en dan zo je beslissing nemen. Succes!
bedankt! Ik zal het proberen... kun je met kruidvat testen wel eerder testen of is het sowieso beter om te wachten tot de nod?
Het is lastig dat wachten! Het is zowiezo beter om te wachten tot de nod. Ik heb op die dag ook positief getest, had toen ook 2 dagen voor m'n nod getest en die vast toen spierwit.. en op de nod toch echt positief en ik was toen ook zwanger. Als ik jou was (als je kan) toch nog even een paar daagjes wachten zo krijg je wel het beste resultaat! Succes meid. Ik duim voor je!
Die testen heb ik trouwens gedaan met kv test de duurde variant waar je een plusje krijgt. Maar deze haal ik niet meer omdat ik ze te onduidelijk vond.. heb die avond van m'n nod nog een cb test gedaan met zwanger/niet zwanger en die gaf zwanger aan. 2 dagen daarna nog een kv test 2v5 gedaan en duidelijk positief en veeeeel fijner dan die duurdere van kv merk.