De titel zegt het al. Had 5 dagen geleden een positieve ovulatie test. Dag erna was ie weer licht. Nu wat krampjes en bruin verlies. Had genoeg ovutesten dus net weer eentje gedaan. Zie resultaat. Hoe kan dit??
een posi ovu is geen garantie dat het ei ook daadwerkelijk springt Misschien was dat 5 dagen geleden het geval en gaat je lichaam het nu weer opnieuw proberen. Dus weer een lh piek met hopelijk een eisprong als gevolg
Ik had dat ook... was op vakantie en had ovu testen mee. 5 dagen achter elkaar knal positief getest, zo nu en dan wat rood/bruin verlies, ik snapte er niks meer van. Toch maar een zwangerschapstest gehaald en ik ben inderdaad zwanger bleek al 6 weken toen ik erachter kwam! Ik zou als ik jou was morgen of vanavond nog een ovu test doen en is ie nog positief dan een zwangerschapstest.. Wil je geen valse hoop geven maar zo ging het bij mij ook! Nichtje testte ook positief op ovu test terwijl ze zwanger was! Succes..!
Dank jullie wel! 5 dagen terug ook vruchtbaar slijm. Nu alleen wat bruin verlies. Caithh ik hoop dat ik hetzelfde heb! Vanavond en morgen nog een keer ovutest doen. Hoop het zo!