Wanneer testen met k2v5

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lis90, 18 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lis90

lis90 Lid

19 sep 2014
    72
    33
    18
    Hallo, even een vraagje: vanaf hoeveel dpo heb je het betrouwbaarste resultaat bij de kruidvat 2v5 testen? Ik bedoel hiermee als je echt zwanger bent vanaf hoeveel dpo heeft hij het zeker aan? Ik wil niet testen en een negatief resultaat hebben en ontchoogeld zijn om dan later toch nog een positief resultaat te hebben. Zit nu op 8dpo. Groetjes

2. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Het beste resultaat krijg je als je test op je nod.

Ik had met 8 dpo al wel een mooi lijntje.

3. Tess83

Tess83 Actief lid

22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had op 9dpo een heel licht streepje, maar als je de kans op negatief resultaat zo klein mogelijk wilt houden kan je toch het beste wachten tot je NOD.

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dat is voor iedereen verschillend.
    Hangt er vanaf hoeveel hcg je lichaam aanmaakt en wanneer de innesteling is geweest.

Sommige mensen testen met 9dpo al licht positief terwijl anderen dat pas doen met 14dpo.

Persoonlijk zou ik wachten tot je nod.
    In de eerste week van de innesteling kan er nog veel gebeuren en als je dan positief test en later alsnog ongesteld word dan is de klap echt groot.

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik heb op 11dpo voor 't eerst getest en had toen een duidelijke tweede streep. Als ik een dag eerder was geweest had hij er vast ook gestaan.

Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik op 10dpo voor het eerst getest en toen ook een duidelijke tweede streep.

6. lis90

lis90 Lid

19 sep 2014
    72
    33
    18
    Weet juist niet zo goed wanneer men nod is, weet zeker dat eitje gesprongen is op 10 oktober cd 20 ik temp. en gebruik cb ovu testen. Zit nog maar aan 2de ronde na pil en vorige ronde was iets speciaal toen cyclus van 29 dagen en eitje denk ik op cd 18. Wanneer kan ik dan testen? Heb ik een lf van 11 dagen?

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Cyclus zal w.s. nog niet elke maand hetzelfde zijn doordat je net gestopt bent met de pil. Ik heb zelf met mijn korte cyclus een korte lf. 11 of 12 dagen. Eitje springt op dag 13 of 14.

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik testte met k2v5 in juni positief op 12dpo. Dat was ook de eerste keer dat ik testte die poging.

In principe is het innestelen tussen 6dpo-10dpo. Na het innestelen start de hCG productie en dan heeft het hormoon nog even de tijd nodig om je urine te bereiken. Dat allemaal in gedachten houdend maakte dat ik me het prettigste voelde bij 12dpo.

NOD is gemiddeld 14dpo, tenminste dat is waar de fabrikanten vanuit gaan. Omdat jij je eisprong weet zou ik tellen in dpo ;)

9. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik testte voor het eerst positief op 9 dpo. Hoe langer je wacht, hoe betrouwbaarder de test.

Deel Deze Pagina