Hallo dames.... Vraagje morgen mijn NOD en zaterdag had ik al wat bruin bloedverlies (paar druppels...) verder niets... Eergisteren test gedaan... zie foto. En mijn man en ik denken allebei heel licht iets te zien, maar zijn erg onzeker. Ook gezien de missed abortion die wij hebben gehad in februari... Zien jullie een streepje heel licht? Inzoomen noodzakelijk Wat denken jullie??? Ook van het bruine bloedverlies zaterdag?
Ik zie heel licht iets . Idd even de KV2v5 halen. Die zijn heel gevoelig, testte ik zondag al heel licht positief mee (4/5 dagen voor nod). Ik duim met je mee!
Gelukkig dat jullie hetzelfde zien als ons... wij twijfelden zo aan ons zelf... morgen snel die testen halen.... spannend!! Bedankt voor jet meeduimen
Jaaa dankje Ben nog wel voorzichtig bij hoor, totdat mijn NOD voorbij is (donderdag of vrijdag). In mijn topic van 9/10 DPO, kun je zien hoe mijn eerste test was.
vanmorgen nog een test gedaan... Maar die is net zo vaag... Misschien wel vager... word er onzeker van!!
Toch zie ik wel heel licht iets hoor! Probeer je plas anders eens op te houden en vanmiddag te testen, bij mij waren die iets donkerder dan 's ochtends. En anders vrijdagochtend weer proberen! (of morgen, ik kon me ook nooit inhouden )
Toch zie ik ook op deze wel iets. Alleen nog niet enorm overtuigend he...?!? Hopelijk werkt de tip van Tess
Doe ik... Overleg vanmiddag ook ff met de huisarts wat hij vind. echt raar... Dacht eerst san we indroogstreepje of route test... Maar bij twee stuks is dat wel heel raar... En daarbij komt dat ik zaterdag een past druppels bruin bloed ben verloren... Vandaag nod... En nog niets...
Ik denk dat je nog net iets te vroeg bent met testen... Stel dat zaterdag je innesteling was dan zou je test ongeveer een week later beter moeten knallen! Maar ik zie op beide testen een heel licht streepje, zonder inzoomen hoor dus ik zie het positief in...