1 week voor NOD bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door yasgok, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Hoi dames,

Gisteren in de ochtend precies 1 week voor NOD had ik een heel klein beetje roze bloedverlies. Wat moet ik hiervan nu denken? Ik heb nu ook steeds rommelende darmen enzo.

Paar dagen voor die roze bloedverlies wilde ik gaan douchen en kreeg opeens echt een felle steek links boven ik dacht dat ik doodging zo pijnlijk het duurde maar paar seconden.

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    al gedacht aan een innestelingsbloeding...?

3. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Zou inderdaad heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn.
    Helaas zul je pas zekerheid hebben op je NOD als je kunt testen...
    Hoop het voor je!

4. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Nou heb ik ook een beetje bruine afscheiding. Ik denk het haast niet maar ik moet helaas nog een paar dagen afwachten.

5. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

ik had precies hetzelfde , een week voor nod wat bloedverlies , ik dacht dat ik gewoon eerder ongesteld was geworden, maar ik bleek zwanger.

spinnekop

6. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heejj!

Ik zit precies in hetzelfde schuitje. Eén week voor mijn NOD een middagje last gehad van een klein beetje roze/bruine afscheiding. Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn en die dag dat je opeens kramp had je eisprong? Of heb je op een andere dag al je eisprong gehad? Wanneer mag je gaan testen? Ik nog 5 daagjes wachten.. hopen dat het raak is?

7. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    helaas dames ik had al paar dagen bruine afscheiding met bloed en vandaag ongesteld geworden

Deel Deze Pagina