Hoi dames, Gisteren in de ochtend precies 1 week voor NOD had ik een heel klein beetje roze bloedverlies. Wat moet ik hiervan nu denken? Ik heb nu ook steeds rommelende darmen enzo. Paar dagen voor die roze bloedverlies wilde ik gaan douchen en kreeg opeens echt een felle steek links boven ik dacht dat ik doodging zo pijnlijk het duurde maar paar seconden.
Zou inderdaad heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn. Helaas zul je pas zekerheid hebben op je NOD als je kunt testen... Hoop het voor je!
Nou heb ik ook een beetje bruine afscheiding. Ik denk het haast niet maar ik moet helaas nog een paar dagen afwachten.
ik had precies hetzelfde , een week voor nod wat bloedverlies , ik dacht dat ik gewoon eerder ongesteld was geworden, maar ik bleek zwanger. spinnekop
Heejj! Ik zit precies in hetzelfde schuitje. Eén week voor mijn NOD een middagje last gehad van een klein beetje roze/bruine afscheiding. Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn en die dag dat je opeens kramp had je eisprong? Of heb je op een andere dag al je eisprong gehad? Wanneer mag je gaan testen? Ik nog 5 daagjes wachten.. hopen dat het raak is?