Wanneer testen met pcos

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jonymeisj, 31 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Sinds we weten dat pcos heb gebruiken wij geen anticonceptie meer. Het kan misschien nog heel lang duren en ik heb al minder kans dus dan nog niet is de pil. We willen vanaf volgend jaar februari er echt voor gaan. Dan is onze dochter 14 maanden. Nu merk ik al een paar dagen dat ik me anders voel, heb veel meer afscheiding erg moe en heel emotioneel. Gisteren merkte ik dat me borsten steviger worden en een beetje zeer doen als ik er aan zit. Zou het dan toch zo zijn? Zou niet weten wanneer ik ongesteld moet worden want dat ben ik tenslotte nog niet geweest na de bevalling. Ze is nu 4 maanden. Dus wanneer zou ik dat kunnen testen?

Groetjes

2. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat weet je natuurlijk nooit! Ik heb besloten om om de vier weken te testen met early Van kruitvat, dan zou ik Max Er na vijf weken zwangerschap achter komen. Ik heb nu nog maar 1x getest en dit is voor ons de eerste dus weet niet hoe ik me de volgende x ga voelen want na goed proberen en dan stras zesmnd verder is ook niet leuk als je steeds omo wit test...

Succes !!

3. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed idee, de eerstd is zonder hormonen gelukt, wel te verstaan door de pil heen en had het wss toen ook. Dus we willen het eerst zo maar eens aankijken. Jij ook heel veel succes! Zie dat je gestart ben met clomid!

4. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry wil gaan starten!

5. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

in principe is het lastig pijlen wanneer je kan testen met pco.
    omdat je cyclus elke x anders is.
    maar omdat je aangeeft nog niet gemenstrueert te hebben na je zwangerschap zou het goed kunnen dat je mogelijk bevrucht bent.
    de kans na een zwangerschap is aanzienlijk groter!! en ook na de zwangerschap kan de pco de eerste maanden weg zijn!

in principe krijg je pas zwangerschapskwaaltjes als je lichaam hcg aan gaat maken. een testje wagen kan geen kwaas:)

6. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het, want ik heb nog een probleem, die de gyn eerst wil verhelpen, mar wij klussen gewoon door dan maar een zwangerschap met een beetje stress ( vanwege dagelijks bloeden) want we hebben dat toch liever dan al die medicatie.

Deel Deze Pagina