Wanneer testen met progynova?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Susannelilian, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik heb dit keer een kunstmatige cyclus gehad met progynova en progesteron bolletjes en vraag me nu af vanaf wanneer ik kan testen.

Morgen is mijn eisprong 2 weken geleden en dinsdag is de terugplaatsing 2 weken geleden.

Omdat ik ook actos gebruik wil ik altijd op tijd testen, maar te vroeg testen is natuurlijk ook niet goed/slim.

Ben benieuwd wanneer jullie getest hebben en wat de uitslag was. Hopelijk kan ik hier moed/hoop uit halen. Zit me nu aardig op te vreten...

Groetjes Susanne

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb ik ook gebruikt bij de TP van mijn cryo's.

Heb gewoon de testdatum van het ziekenhuis aangehouden de laatste keer en toen teste ik positief.

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Wat knap zeg en wat fijn voor je dat je positief testte!

Heb er bij mij weinig vertrouwen in, maar we zullen zien. Ze zeggen in mijn ziekenhuis altijd dat je 2 dagen eerder mag testen, dat zou morgen dus zijn. Weet niet of ik me kan beheersen, ben erg bang dat ik een miskraam kan krijgen door de actos. Dit kan als je het tijdens een zwangerschap te lang doorslikt. Nou zal dit vast niet van een paar dagen zijn, maar toch. Over uiterlijk 3 dagen weet ik meer... Hoop het zo, we wachten al veel te lang en hebben al veel teveel teleurstellingen moeten verwerken!

4. NatSar

NatSar Lid

6 jun 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Progynova bevat geen hcg. Dus je hoeft er geen rekening mee te houden...

5. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hoe bedoel je dat?

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Met progynova heb je geen eisprong. je moet dus 2 weken na TP aanhouden als testdatum.

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik heb misschien toch een eisprong gehad, er met de uitgangsecho een ei te zien van maar liefst 25 mm. De kans dat dit ei niet gesprongen is, is groot, maar het kan wel.

Misschien toch maar wachten tot maandag met testen? Kan dat dan geen kwaad met de actos?

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    en dan hebben ze wel de cryo terug geplaatst? Slechte zaak, bij mij werd de cyclus afgebroken omdat er ondanks de progynova een eigen eisprong was.
    De reden was dat je door je eigen hormonen een disbalans kreeg waardoor het exacte moment van terugplaatsen niet goed te berekenen was.
    Raar hoor dat ze dan wel een cryo terug plaatsen in jouw zh.

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Tsja ik weet het ook niet. De kans dat ie gesprongen is, is wel klein zeiden ze... Kan ik nu wel zwanger zijn dan?

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Alles kan! Maar m.i had je meer kans gehad in een goed afgestelde cyclus. Maar de wonderen zijn natuurlijk de wereld nog niet uit!!

11. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Maar hoe kan je dan voorkomen dat er een eigen ei gaat groeien? Nou is mijn vertrouwen op een goede afloop helemaal weg... :(

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Het is helaas alweer over, had vanmorgen en net bruin bloedverlies en last van mn buik. Zo begint de ongi altijd... :(

Deel Deze Pagina