Heb gisteren testen gedaan 2, 1 in de ochtend daar was een tweede streep op te zien niet duidelijk maar wel zichtbaar. En in de avond dus een testje gedaan maar die was dus lichter dan dr voor! Vanochtend 2e plasje een test gedaan die was zeer duidelijk maar na mijn idee nog niet positief. Rond 2 weer een test gedaan, is ie ineens veel lichter ? Snap er niks meer van! Maak ik deze maand nog kans of njet
Ha Froetsel, Ik ben geen expert. Verre van maar ik ga even met je meedenken. Op de bijsluiter staat dat je beter geen ochtendurine kunt gebruiken voor de ovulatietesten. Je schijnt beter rond een uur of 12:00 te kunnen testen (of in ieder geval in de middag). Ik vond 1 test wel positief bij jou. Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met de ovulatietesten. Wij zitten in ronde 10. Ik had redelijk goed gegokt: op dag 3 (van het testen) een positieve test net als de dag erna. Daarna werden de tests weer lichter en ben ik gestopt. Ik heb iedere keer tussen 16:00 en 18:00 getest. Ik zorgde dat ik in ieder geval 2 uur voor het testen niet meer had geplast (geen idee of dat uitmaakt). Volgens mij maak je best kans; als je maar een aantal dagen achter elkaar test om de verschillen te zien. En ik zou niet 2 of 3x testen per dag. Daar word je gek van!!! Ik weet hoe het is als je graag wil. Succes en hopelijk heb je er iets aan! Bijgevoegd een foto van mijn 'serie'. Groetjes
Bedankt voor hè lieve reactie! Hoop dat het raak is voor jullie. Ja bij jouw zie je duidelijk op dag 3 en 4 positief mijne is enkel de 3e positief ( vanochtend 2e plasje), en rond 2 weer een plas maar ineens lichter. Snapje het? En jouw laatste streep is duidelijk wit! Mijne geedr nog een licht streepje aan terwijl de test ervoor wat duidelijker was
Ik hoop man lief komt vandaag thuis van zakenreis hij is sinds maandag weg! Dus hoop dat t nog op tijd is!
Zodra hij thuiskomt gewoon meteen de slaapkamer insleuren . In ieder geval niet de moed verliezen. Ook voor jou en mij komt het echt wel een keer. Het duurt alleen wat langer... Ik denk tegenwoordig maar zo: ik heb in ieder geval met een ovulatietest IETS waar een streepje op terecht komt! Ik hoop echt van harte dat je snel zwanger bent. Hou vol .
Misschien bij die laatste test, die weer lichter was, had je misschien teveel gedronken? Heb je de bijsluiter nog? Daar staat volgens mij wel iets over minimaal 2 uur niet drinken en minimaal 2 uur niet plassen van tevoren...(het blijft natuurlijk een stomme test en het blijft natuurlijk een feit dat wij gewoon zwanger willen zijn deze ronde ) )