Vanmorgen 13dpo heb ik een negatieve test gehad met de kruidvat 2v5. Had wel wat felle krampen en misselijk dus dacht ongesteld te gaan worden maar nu nog geen druppel roze/bruin/rood gezien. Is er nog een kans dat hij morgen wel positief is? Heb geen idee hoelang mn lf is want dit was mn eerste eisprong ooit.
Her precies hetzelfde. Het is vandaag 13 of 14 dagen na mijn nod en vanochtend was hij negatief. En ik had nog wel zo'n hoop ik ben nog steeds niet ongesteld maar dat zal morgen wel komen helaas. Ik baal deze keer wel stevig van maar wat hierboven al wordt gezegt, geen bloed is moed! 2e kerstdag doe ik weer een test mocht het nog ndig zijn.
Test gedaan https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/599709_125981764230756_372709870_n.jpg Streepje binnen 5 minuten maar ik ben nog niet overtuigd. Morgen om 12uur gaat de kruidvat open dan ga ik weer testen halen. Morgen is ook de dag waarop ik van het ziekenhuis zou mogen testen. Nog geen teken van menstruatie verder. Baarmoedermond is ook zacht en plat en heb nog geen spotting/bruin/roze.
Ik lijk wel iets te zien hoor! Morgen of overmorgen maar weer een test doen dan moet het streepje duidelijker zijn! Hier nog steeds geen menstruatie. M'n buik is wel behoorlijk aan het rommelen en ik heb m'n welbekende hoofdpijn helaas. Ik zit nu op 14 of 15 dagen na mijn ei.
Blijft spannend hè. Hoop dat je morgen een duidelijker streepje ziet. Zie nu iig wel al een licht streepje
Ja ik baal echt. Heb vanmiddag ook flinke hoofdpijn gehad en ik dacht echt dat het eraan zat te komen. Alleen nog steeds niks. Echt vreemd omdat m'n cyclus nu eingelijk weer regelmaat kreeg.
Voorzichtig gefeliciteerd alvast!! Ik zie ook een licht streepje! Ben benieuwd naar je test morgen Wel grappig dat je temp het zelfde is als vorige maand. Toen niet raak, nu wel! Haha! *en geeft mij stiekum een beetje hoop *
@stopcontact: wat mijn lijf toen deed geen idee. Maar had niet eens eisprong gehad volgens de fm en progesteron. Morgen nog een testje!