Hoi, Ik ga zometeen pregnyl spuiten. De arts zei dat het 40 uur kon duren voordat het eitje springt. Vanaf wanneer moet ik dan 2 weken verder gaan tellen?
Je arts geeft je als het goed is een datum mee wanneer je kunt testen. Je moet er vanuit gaan dat Pregnyl zich per dag halveert (gemiddeld) dus spuit je vandaag 10.000 is het morgen 5.000, overmorgen 2.500 etc. etc.
Als je vandaag pregnyl spuit, zou je overmorgen als eisprongdag kunnen nemen. Dus woensdag 2 mei is dan nod.
Thanks voor jullie reactie. Spannend, ben al heel blij dat we eindelijk onze eerste eisprong hebben dit jaar.
Krabje, dankje, gaat goed komen deze ronde, dat gevoel heb ik in ieder geval. Ik zeg dit ff heel stoer maar heb besloten deze keer heel positief te denken... Mag ik vragen hoe het met jou gaat? Ik lees dat je al een hele weg achter je hebt... Marjolente, wat bedoel je precies met dat het gaat halveren?
Tja hier zijn we op dit moment totaal niet bezig met zwanger worden. Tis misschien een stukje zelfbescherming. Zolang de laatste icsi niet is geweest, is er nog steeds hoop op een 2e kindje. Als de poging wel is geweest en mislukt is, dan is het over en uit voor ons. Maar tuurlijk moet je positief zijn. Toen we bezig waren voor prinsje was ik er ook altijd van overtuigd dat het zou lukken. Dus positief blijven werkt. En over het halveren van de pregnyl. Als je 5000 eenheden pregnyl spuit, dan wordt de waarde elke dag de helft minder. PAs als je zwanger bent dan neemt je lichaam het zelf over en dan maak je zelf hcg aan. Pregnyl wordt gemaakt van het hcg hormoon in je urine. Je kunt nu valspositief testen. Als je nu een test doet, test je positief maar dat is echt de pregnyl. Pregnyl is na 10 dagen uit je lichaam. Succes de zware wachtweken.
Hai, wat ik altijd deed was na ong 10 dagen na pregnyl testn of ik een negatieve test had. dan wist ik zeker dat het MIJN HCG was en nit dat vd pregnyl. Ik had dan ook helengoedkope testen, dezelfde als kruidvat maar dan zonder omhulsel en nóg goedkoper! Als je het adres wilt om ze te bestellen dan moet je maar ff pb-en. Om een voorbeeld te noemen: onze laatste iui testte ik zondag nog licht posi vd pregnyl, maandag nega en dinsdag posi van mijn eigen HCG! Veel.succee