Ik sluit ook even aan. Ik heb ook op 30 maart een beginnend blastje teruggekregen. Geen idee wanneer ik testen zal. Volgens mijn gemiddelde cycly ben ik nu 2 dagen overtijd zelfs! Maar ik heb één keer eerder een cryo teruggekregen, toen was ik drie dagen overtijd. Ik durf niet te testen... ben zo bang dat dan de illusie weer voorbij is. Bij de verse tp van deze 'lichting' testte ik op cd18 licht positief. Dat was 2 weken na tp.
Katalaya Hè hè Ja dan zou je ook donderdag of vrijdag mogen testen. Spannend hè pf nog 2 daagjes Angelica hoe is het met het bruinverlies? Hopelijk gestopt meid.
het bloedverlies is opgehouden maar de pijn in mijn onderrug is er nog. Ik heb 2 april de tp gehad en ik mag eigenlijk as vrijdag 13 april bloed laten testen en jullie? Mijn arts geloofd niet zo in die testen
Ik moet gewoon thuis testen. Geertgen die doet geen bloedtest wel jammer eigenlijk. Mischien dat ik de huisarts daar over bel maar dan kan ik goed 4dagen langer moeten wachten hij is zo langzaam hahaha Gelukkig is het gestopt meid die lage rugpijn herken ik wel. Heb ik nu ook
vanavond weer testen ik wilde tot morgen wachten maar ik ken mezelf en maak mezelf helemaal gek dus ik weet het liever dan die onzekerheid
Het is allemaal wat. Ze zegt (de assistent) dat het nog wel kan, dat ik over 2 dagen posi test. Maar ik heb er een hard hoofd in hoor.
Angelica, ik zie wel een streepje!!! Alleen dat stomme bruinverlies ... Dat geeft onzekerheid.... Wanneer is je officiele testdatum? En Babyhope, wanneer is jouw officiele testdatum? Ik heb morgen de punctie, maar krijg zowieso geen blasto terug, omdat ik maar 5 follikels heb. Heb wel gelezen dat een blasto een veel hogere kans heeft om in te nestelen... Daarom hoop ik dat er bij Angelica in ieder geval 1tje blijft plakken!!! Dat kan ook nog hé.... Babyhope, had jij er 1 of 2 terug? Blijf duimen voor jullie! Liefs
hey meiden, wat spannend hier,zit op het puntje van mijn stoel angelica, ik zie het streepje ook. de onderste zijn idd wat duidelijker, maar ik vind de bovenste ook duidelijker als de rest. spannend hoor! babyhope, bij jou ook spannedn zeg, heb nog even hoop, het kan nog alle kanten op! maar snap ook wel dat als je een negatest hebt je de hoop verliest hoor. ik ben zelf ook zo'n testverslaafde. ik heb afgelopen zondag een tp gehad van een cryo. is dat trouwens automatisch een blasto? weet het versvhil niet goed. maar goed, vandaag dus op 9dpo, en 3 dagen na de tp. morgen wil ik een testje doen om te kijken of het pregnyl (5000) uit mijn lijf is. eigenlijk wil ik zaterdag dan weer testen, al is het veel te vroeg natuurlijk...bij mijn zoontje had ik 8 dgn na de tp een positieve test, en 9 dgn na de tp een positieve digi. heb al wel heel de avond licht ongigevoel...beetje zeurderig, en hele kleine korte steekjes. hopelijk een mooie innesteling! mijn duimen draaien voor jullie!
Juultje heel veel succes voor jou vandaag ik ga flink duimen voor mooie eitjes die hele mooi juulbeebjes worden Angelica ik zie ook streepjes wel foto plaatsen ja. Wies Een blastocyst. Zijn meestal emmy's op dag 5 ze zijn geen cellen meer maar al compact en klaar om in te nestelen. Ik had er idd 2 vandaar dat ik het ook zo gek vind. Ik had gisteren dus gebeld met de kliniek en de assistente vertelde dat hun officieel 16 dagen na tp aanhouden. Dat is in mijn geval zondag. Omdat ik bij jolie wel pregnyl had gespoten hoefde mijn lichaam die aanmaak maar over te nemen. Nu heb ik dat dus niet gehad, en mischien maak ik wel langzaam hcg aan. Heb bij jolisa trouwens ook nooit een knaller gehad. Ik test zondag nog een keertje en dan zien we wel haha
babyhope, oh, ok, dan zal dat bij mij wel niet zijn toch? ik neem aan dat ze dat melden als ze een blasto terugplaatsen. dan zit ik eigenlijk niet meer op het goede topic toch? haha. ik heb net getest om te kijken of de pregnyl uit mijn lichaam is, en heb toch n og best een duidelijk streepje. wel licht, maar duidelijk zichtbaar. raar, heb ik nooit op 10 dpo. kan nog niks zijn verder, ik zit nog maar 4 dgn na de tp. Uploaded with ImageShack.us
Ja en dat streepje heb ik dus ook. Maar niet meteen wel na een uur hahaha Oh je zit niet verkeerd hoor! Ik vind het wel leuk
oh, dat is echt raar dat dat pas na een uur komt. bij mij was ie er binnen 5 minuten, en nu (na bijna 2 uur) is ie nog veel duidelijker. echt een streep die je zo zonder turen van dichtbij en veraf zo kunt zien. voor 10 dagen na pregnyl is dat toch wel een heel duidelijk streepje, of niet?
Ja idd bij mij was het er altijd op dag 8 al uit. Maar ik denk dat het er ook aan ligt hoe snel je lichaam het afvoert. Als je morgen of vanmiddag weer test en hij word donkerder dan zit het goed