Wanneer testen na cryo tp?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Darliiing7, Jul 20, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darliiing7

Aug 27, 2021
    68
    81
    18
    Female
    Hallo,

Toch eens vragen... wij hebben gisterenochtend voor de 3e keer een terugplaatsing gehad, maar dus voor de eerste keer van een cryo. (5daagse blasto)
    Hierbij hebben ze ook al een stukje van de schil verwijderd zodat het zich beter zou kunnen innestelen...
    Nu vraag ik me alleen af wanneer ik zelf al eens zou kunnen testen? Volgende week donderdag heb ik al bloedname, maar doe wachtweken maken me zoooo gek en irritant dat ik toch al eens wou testen...
    Het is een terugplaatsing in kunstmatige cyclus, dus met progynova en utrogestan en sinds gisteren ook inprosub spuiten... dus geen ovitrelle of iets gelijkaardigs moeten gebruiken deze keer ;)

2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,007
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    Ik testte op wachtdag 6 positief, maar had wel ovitrelle gespoten :) en mijn cryo's waren 3 daags (4 daags bij plaatsing)

3. Sass25

Sass25 Bekend lid

May 9, 2017
    695
    1,010
    93
    Female
    Donderdag bloed prikken is al heel snel. Je zou een week na terugplaatsing kunnen proberen om een testje te wagen! Dan ben je 12 dpo dan zou je wel wat moeten zien.

Share This Page