Goeiemorgen allemaal, weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen. Donderdag punctie gehad en er zijn maar 2 eitjes aangeprikt. Nou is hier 1 bevruchting uit ontstaan en die is zaterdagmorgen teruggeplaatst. Sinds zaterdagmiddag heb ik behoorlijk buikpijn. Ik weet niet wat het moet zijn. Kan me bijna niet bewegen. Elke beweging doet pijn. Lijkt wel spierpijn. Heeft iemand dit ook gehad of weet wat dit kan zijn? Groetjes
Ik had dit ook en bij mij bleek het vocht bij mijn eierstok te zijn door de punctie.. dit ging na een paar dagen weg. Goed drinken!
Echt? Ja dat doe ik wel. Zeker met dit weer. Maar ook met zo weinig eitjes? Word nu wel iets minder maar het is er nog wel
Geen idee of dat kan met weinig eitjes, maar de eierstok wordt sowieso flink geprikkeld door het stimuleren en aanprikken, dus ik denk dat het wel goed zou kunnen dat het daardoor komt. Ik denk dat het wel steeds iets minder wordt hoor. Als je het niet vertrouwt kun je altijd de kliniek even bellen of mailen.
Het kan ook komen doordat er vocht in het rietje zat bij de terugplaatsing. Dat prikkelt de baarmoeder ook.