Weet iemand of ik dit als een geldige test mag zien 18 dagen na de pregnyl? foto in album! Ik ga morgen nog wel even het ziekenhuis bellen maar ik hoop dat hier iemand het weet, ik ben namelijk niet overtuigd.
hey! je mag dit heel zeker als een positieve test beschouwen. proficiat! zelf heb ik twee keer een injectie van 10000E Pregnyl gekregen en 14 dagen na de injectie was er zelfs geen hint van een tweede streeptje meer te bespeuren... mirza
is het gek dat ik het gewoon niet kan geloven? Vriend en ik stonden elkaar echt zo aan te kijken. Oke en nu? haha hij wil het ook nog niet zo geloven. Morgen ga ik vragen om nog een testje in het ziekenhuis.
Ja hoor, dit kan niet meer positief zijn van de pregnyl, maar alleen maar van een babytje in je buik! Van harte meid! Besef komt later pas hoor!
wauw wat een moie test ,daar kan inderdaad geen misverstand over zijn, het is ook niet een half vaag lijntje ofzo echt super duidelijk gefeliciteerd! veel iefs Jose
hahahaha mijn zoontje is nu 3,5 jaar en ik sta soms nog te kijken naar hem "van het is toch wel echt waar" Meid gefeliciteerd met je positieve test, knuffel conny
Het is echt waar! Gefeliciteerd! Ik had ook zo'n test 17 dagen na pregnyl en het bewijs daar van wordt nu verschoont door papa! hahahah
Super gefeliciteerd! Ik kan me goed voorstellen dat je het nog niet kan geloven.......maar dat komt nog wel. Lekker van dit mooie nieuws genieten. gr vruchtje