hadden jullie dit ook na de curretage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door cherry blossom, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

Is dit normaal?
    ik heb deze klachten voor de curretage trouwens ook al wel.. heel veel nekpijn, spierpijn overal, koortsig en nu nog koortsig m.n 's nachts.. moet ik dan de vk of huisartsenpost bellen? en hoelang hebben jullie gevloeid? want ik ben vrijdag gecurreteerd en het is nu zondag en het lijkt al wel over, en het stelde ook weinig voor!

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Die koorts moet je in de gaten houden, want het kan een baarmoederontsteking zijn. Als dat het is, dan moet je een kuurtje, dus ik zou wel even met de huisartsenpost bellen.

Bloedverlies kan snel over zijn, dat is ook mijn ervaring, maar ik heb ook weleens wekenlang kleine beetjes gevloeid (en juist in die cyclus was ik meteen weer zwanger, gek genoeg).

Suus

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    De eerste symptomen die jij noemt ken ik niet. Zou zeker met koorts even goed allert blijven.

Ik heb 2 wegen gevloeid (de eerste avond stroomde het er gewoon werkelijk uit) en daarna nog 3 dagen als een goede menstruatie. Toen nog een goede week met inlegkruisjes en wat 'rode spotting'.
    Heb wel 3 weken nog last gehad van buikpijn, steken en krampjes. Kon er allemaal bijhoren volgens de Gyn...

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je koorts hebt, zou ik de huisarts/gyn bellen, want dat kan op een ontsteking wijzen.

Het bloedverlies kan de eerste dagen niet zoveel voorstellen, maar soms pas later op gang komen als je weer wat meer gaat doen. Ik heb één week helderrood bloedverlies gehad en daarna nog een week bruinverlies. Maar dat is bij iedereen weer verschillend.

Heel veel sterkte!

5. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

heb morge afspraak bij de huisarts hoop ik!

Deel Deze Pagina