Dag 61 na missed abortion

Discussion in 'Zwanger worden' started by Beertje13, Mar 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ik zit nu 61 dagen na mijn missed abortion. En ik ben eind januari gestart met de ovulatietesten. Ik ben echt verdrietig want van die ovulatietesten word ik niet veel wijzer. De streepjes zijn het zelfde. De gyn al gebeld maar die vind dat ik mij NIET moet druk maken.;)
    maar ik heb al zoveel geduld voor mijn gevoel:)

2. Beertje13

dit zijn de eerste testen van deze cyclus

3. Mamske

Mamske Bekend lid

Feb 5, 2014
    757
    20
    18
    Female
    Draagconsulente
    Ovulatietesten reageren (soms?) ook op het zwangerschapshormoon en dat hormoon blijft na je zwangerschap nog een tijdje in je lijf (enkele dagen tot enkele weken)...

Ik heb wel het idee dat ik hem in de eerste weken wat op zie lopen. Misschien kun je voor de zekerheid een zwangerschapstestje doen om voor jezelf uit te sluiten dat je niet al opnieuw zwanger bent?

P.S. Als je dit berichtje in het topic over onduidelijke ovulatie en zwangerschapstesten zet, heb je een grotere kans dat er veel mensen op reageren. En die hebben volgens mij al veel ervaring met testen die meer vraagtekens dan duidelijkheid bieden!

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Het kan helaas een hele tijd duren voordat je eisprong weer op gang komt. Naar mijn mening lopen ze wel op dus ik zou doortesten.

Doe je 1 keer per dag een test? De meest rechtse is het meest recent neem ik aan?

5. Beertje13

de allereerste foto, dan, de eerste rechtse, is van vanmiddag;)

Ja ik moet echt heeeeeel veel geduld hebben

6. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    Het is inderdaad een kwestie van geduld. Ik zelf heb eind 2012 een missed abortion gehad met ruim 11 weken en het duurde 3 maanden voordat ik weer een menstruatie kreeg na de curretage.
    Uiteindelijk pas een jaar na die miskraam weer zwanger geraakt na in totaal 4,5jaar bezig te zijn geweest.
    Zwanger worden is nu eenmaal een kwestie van geduld en een groot portie geluk.

Ik hoop en duim voor je dat het geluk jullie snel toe mag lachen!
    Succes!!

7. Beertje13

lief van je! ik heb geen curretage gehad, ik heb cyctoc (of hoe dat ook alweer heet) gehad.

8. MD1986

MD1986 Lid

Jun 24, 2013
    18
    0
    0
    Ik heb in november een missed abortion gehad met 10 weken, een curettage. Na 6 weken weer voor het eerst ongesteld, maar nog steeds is mijn cyclus langer dan dat het was en ook onregelmatig. Kan dus wel even duren, hoe frustrerend soms ook

Share This Page