effe een vraagje, nou ben ik vandaag ongesteld geworden mijn laatse cyclus is 38 en daarvoor door hormoon pillen 28 en 28 welke moet ik nou aanhouden om te kijken wanneer ik mijn eisprong heb? alvast bedankt voor reactie groetjes
Bedoel je met hormoonpillen DE pil? Want het lijkt me de bedoeling dat je echt helemaal van de hormonen af bent. Als je echt precies wil weten wanneer je eisprong is zou je kunnen temperen of ovulatietesten kunnen gebruiken. Heel veel succes!
Dan zou ik toch 38 aanhouden denk ik. Of gewoon gaan ovu testen.... ps slik je faliumzuur of bedoel je foliumzuur
hahah bedankt Ellenk een foutje ik weet momenteel niet hoe dat die pillen heten (ben op me werk) maar ben er 12-01-08 mee gestopt en ben toen de 14-01-08 ongesteld geworden. dat waren de laatste die ik in mog nemen. want ik had een hele onregelmatige cyclus, de dokter had gezegd dat mijn cyclus nu weer normaal moest zijn. dus nu maar gewoon 38 aanhouden? Ik zat er ook over na te denken om te gaan temperaturen of ovulatietesten te gaan gebruiken, wat raden jullie aan? groetjes
Voor een beter inzicht te krijgen in je cyclus zou ik gewoon tempen. Ik hou de meter onder mn kussen en elke dag op zelfde tijdstip meten. Dit hou je bij in een schema. Ikzelf doe dat in een excel sheet maar je kan online zo'n dingen downloaden. Wanneer je temp stijgt weet je dat je 12 tot 24u ervoor je ei hebt gehad. Zo kan je de volgende maand rekening houden met deze periode en bv ovu testen gebruiken om op voorhand te weten wanneer je eisprong komt.. Succes!
bedankt voor je reactie, denk dat ik morgen ochtend ga beginnen met temperaturen.... goeie tip trouwens om hem onder je kussen te leggen. ik hoop dat ik dan een beetje inzicht krijg hoe mijn cyclus eruit ziet. groetjes