In eerste instantie verscheen die niet. Pas na 30 seconde begon ik iets te zien en toen snel weggelegd. Maar zal hem beschouwen als negatief en morgenochtend nog een nieuwe doen
Dat heb ik nu ook op mijn testen, dus dat zou een goed teken zijn! Eerst verscheen het streepje pas na een minuut of 2, dan kwam hij heel licht en langzaam door. Dus met een streepje na 30 seconden al test je in de avond ook goed positief hoor Ik plas tegenwoordig op ieder moment van de dag goed positief
Welk testen gebruik jij? Vind het echt moeilijk om niet te gaan kijken maar wil niet 3 keer degene zijn die ontdekt dat er een kindje op komst is. Als de test nu donker zou zijn opgedroogd weet je dat het geen indrooglijntje kan zijn dus die test roept mij
@Daisy0508 hahaha snap ik, ik bewonder je discipline! Maar het kan nog steeds dan een indrooglijntje zijn he! Dus ik zou gewoon opnieuw testen, maar bedoelde meer dat als er al een streepje na 30 seconden kwam, dan zie je ook een streep met avondurine. Ik zweer echt bij de Kruidvat 2 voor 5. Die zijn ook fijn te vergelijken.
Nee hij wist nu wel zeker dat er een kindje op komst is ook de kruidvat test was een knaller vanmorgen. Spannende tijden breken aan.