In mei gestopt met de pil de maanden daarop wel redelijk gelijk soms kwam het 2 of 3 dagen eerder maar nooit later. Nu moest ik deze maand 11 oktober ongesteld worden. Nu 3 dagen overtijd. Testen blijven negatief sinds gisteren soms met afvegen wat bloedverlies dat ik denk oke dan zal ik ongesteld worden maar dat word ik elke keer niet. Tips zijn welkom want weet het echt niet meer
Hoe heb je je eisprong vastgesteld? Als je hem niet hebt vastgesteld kun je niet spreken van overtijd zijn. Het lichaam is geen robot en ook al heb je al enige maanden een regelmatige cyclus kan dat dit keer even anders zijn.
mijn eisprong was 27 september volgens de app dus is niet zeker. ben nog nooit over tijd geweest vandaar.
Een app kan niet in je lichaam kijken en is dus geen betrouwbare manier om je eisprong vast te stellen. Je bent nu ongeveer 5 maanden van de pil af, het is dus niet vreemd dat je cyclus niet helemaal perfect loopt. Ik denk dat je gewoon een langere cyclus ertussen hebt. Van overtijd kun je pas spreken als je weet wanneer je eisprong geweest is. Een negatieve test betekent gewoon niet zwanger. Je kunt alleen maar afwachten. Het beetje bloed dat je verloren bent kan heel goed van een eisprong zijn. Kijk het eens even 2 weken aan om te zien of je over twee weken wel al ongesteld bent of wordt.
Ik zou het ook even aankijken. Ontpillen kan een jaar duren en idd een app is niet betrouwbaar. Wil je het zeker weten dan ovulatie testen en temperaturen maar aangezien je sinds Mei van de Ik af bent zou ik daar nog even mee wachten