Wanneer testen na IUI behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kiezelsteentje, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Ik vind 't idd wel een beetje vreemd dat je negatief hebt getest op dag 8, in principe zou je dan nog pregnyl in je lijf moeten hebben en dus sowieso positief moeten testen. Tenminste als je 10.000 hebt gespoten, bij 5.000 zal het een paar dgn eerder je lichaam uit zijn. Ik vrees daarom dat je niet zwanger bent, maar hee, ik ben ook geen medicus hè :) Ik hoop het natuurlijk wel voor je, maar heb er een hard hoofd in. Toch veel succes!

2. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jawel hoor, het klopt wel ;)

8 dagen na de IUI is al 10 dagen na de Pregnyl. Je kan makkelijk eerst negatief testen omdat de pregnyl eruit is end an positief van zwangerschap. Heel veel mensen testen juist al een keer om te controleren of de pregnyl eruit is, zodat ze met de testdag 100% zeker weten dat een eventuele positieve test van een zwangerschap komt en niet meer van de pregnyl.

Gewoon nog altijd afwachten en hoop houden dus.

3. Kiezelsteentje

Kiezelsteentje Actief lid

23 sep 2008
    153
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Meiden,

Helaas ik ben 26 maart ongesteld geworden :(

Op naar de 2e ronde IUI!

Bedankt voor jullie lieve antwoorden, ik hoop dat het nu wel gaat lukken.

nog wel een vraagje, doet die eendebek ook zo een pijn bij jullie, ik dacht o IUI is niet zo pijnlijk, maar ik vond het zeker geen pretje, zie er nu dus eigenlijk wel weer tegenop. de spuit ging er ook niet zo makkelijk in en moest ze een beetje duwen, dat was ook geen pretje....wat zijn jullie ervaringen :(:

Liefs,

Kiezelsteentje

4. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Bij mij deed de eendebek totaal geen pijn, alleen maakte ze wel
    een soort opmerking dat ze nog anderes hadden ook dan deze,
    misschien scheelt dat nog wat... Misschien had ik dus niet helemaal
    een gewone ofzo... En de spuit ging er gemakkelijk
    in alleen wilde ik vlak ervoor nog naar de wc, maar dat mocht
    niet van haar. Met een (half)volle blaas kan ze e.e.a. makkelijker
    inbrengen zei ze...

Enne succes voor de 2e poging, ik kom je in dat topic dan wel
    weer tegen denk ik, ik ga vanmiddag bellen naar het zkh om
    te vragen hoe of wat en of we gelijk door mogen..

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Kiezelsteentje Balen dat het deze keer niet gelukt is! Hopelijk slaagt de volgende IUI wel!

De ene keer heb ik last van de eendebek en de andere keer niet. Net zoals met het slangetje, de ene keer hebben ze hem er zo in en de andere keer een heel gedoe. Met het inbrengen van de eendebek helpt het om "tegen te duwen", net alsof je aan het plassen bent. Op die manier verkramp je ook niet, waardoor het juist stroever gaat. Je zou ook kunnen vragen of ze een kleinere eendebek kunnen gebruiken, er zijn verschillende maten. En als ze hem eerst even nat maken met warm water, dan gaat het ook beter. Gewoon aangeven dat het pijn doet en dat je er veel last van hebt, dan houden ze er vast rekening mee!

Succes met alles!

6. Kiezelsteentje

Kiezelsteentje Actief lid

23 sep 2008
    153
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Jippie,

bedankt voor je antwoord, ik had idd al om een kleine gevraagd vorige keer, dus dat was de kleinste die ze hadden, ik ga je tip meenemen, ik moest ook van haar op mijn hand blazen om zo tegendruk te geven.

ik hoop dat het meevalt dit keer.

Liefs,

Kiezel

Deel Deze Pagina