Ik heb vandaag mijn eerste IUI gehad!! Maar hadden jullie ook klachten na de IUI? Ik heb vanmiddag buikkrampen gehad, net alsof mijn ongi eraan komt. En ook van die gemene steekjes in mijn anus Zo gemeen dat ik niet kon zitten, en moest liggen. Ik was vandaag zo enorm emotioneel, net na de IUI en onderweg naar huis. Ben wel heel blij dat mijn mannetje het spuitje leeg mocht duwen. Was dit bij jullie ook??
Dat klinkt als je eisprong. Die steken in je anus, dat heb ik ook geregeld na de iui gehad en buikpijn ook, echt ik denk van de eisprong. Mijn man gaat/ging meestal niet mee naar de iui dus nee, geen ervaring met "zelf doen".
Ik denk dat het misschien kan komen door de Pregnyl spuit, vorige keer heb ik krom gelegen van de pijn.:x De gyn denk dat ze m toen verkeerd hebben gezet. Deze keer was t een stuk beter gegaan. Ik was wel heel blij dat mijn mannetje erbij was. Nu 2 weken wachten en dan weten we of t aan heeft geslagen. Spannend!!!!
Hey Brabbel, Het kan diverse oorzaken hebben, of indd van de pregnyl want deze scheid hormonen uit in je lichaam. Of indd je eisprong, want sommige meiden voelen dit..en kan ook soms als pijn worden ervaren. Offff....doordat ze met allerlei medische handelingen bezig zijn geweest in je lichaam, zoals eendebek en die spuit...kan je lichaam ook hierna op reageren. Zelf heb ik ook enige dagen last gehad van lichte krampen/steekjes in mn onderbuik (niet bij mn anus)..maar na verloop van tijd verdween dit zelf wel weer. Heb je geen infoboekje mee gekregen dan Want daar staat het tevens ook in vermeld! En met name, mocht je bepaalde bijwerkingen/veel pijn of dergelijke hebben (volgens mij ook koorts) dat moet je contact weer met het zknhuis opnemen. Daarbij heeft mn arts die iui gegeven, althans die slang leeg gespoten . We hebben hier ook een topic op de forum (vruchtbaarheidsbehandelingen-iui) misschien ook een leuk idee om hier bij aan te sluiten. Zit zelf ook bij deze topic net als Dopey, en alle andere meiden die net als jij ook in de iui schuitje zitten. Kun je ervaringen uitwisselen enzo....en gezellig mee kletsen. Of nu leuk of minder leuk nieuws is, wij begrijpen mekaar!!! Spannendddd voor je hoor, nu hopen dat het aanslaat....en intussentijd ook op het wachtbankje zitten, duimen en hopen! Liefs
Hee Duivinnetje, Ik heb helemaal geen info meegekregen. En van de bijwerkingen hebben ze ook niks verteld. Het is nu al wel weer over, maar voelde me ff knap rot. En de Pregnyl had ik vorige maand meer last van, dus die zal t wel niet zijn geweest. En waar kan ik de topic iui zo snel vinden? Dan kom ik er zeker snel heen!! En idd fijn dat er hier mensen zijn die je snappen, lees meestal mee, maar ben sinds een tijdje pas echt actief. Steun is altijd fijn!!
Ook ik heb kramp na de iui hoor brabbel. Niet bij mijn anus. Maar wel in mijn buik. Mijn man mocht alleen naast me staan, ze spoten het zelf leeg. Denk ook niet dat manlief het had willen doen bij mij. Aangezien ze een tangetje nodig hadden om in baarmoeder te komen en het spuiten ook niet zo prettig gevoel was. Was blij dat hij mijn hand vasthield. Nadat ik de iui had gehad bloedde het ook flink bij mij door het tangetje. Dus moest flink gedept worden.