Hoi dames, Wij hebben 15mei onze 8ste IUI gehad. Maandag 14mei om half 5 pregnyl gespoten. Ik heb nog heel veel ovulatietesten liggen en om te kijken of de pregnyl uit mijn lijf is gisteren in de avond(vrijdag 25mei) een test gedaan. Deze was heel licht positief. Nu net 2de testje gedaan en deze is iets donkerder. Zit nu dus op dag 12 na pregnyl. Ik vind het raar dat de test donkerder is dan gisteren. Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft? Ik wil maandag pas een zwangerschapstest halen. Ik durf gewoon niet meer zo vroeg te testen. Verder niet echt zwangerschapssymptomen. Alleen dat ik erg slecht inslaap en vroeg wakker ben al meer dan een week. Ik voel voor de rest dezelfde dingen als wanneer ik ongesteld moet worden.
sorry ik snap niet waarom je ovulatietesten gebruikt om te kijken of pregnyl uit je lichaam is...Ik deed dat vaak 10 dagen na zetten van pregnyl testen met een zwangerschapstest...
Oei oei schaam schaam aaahhh.. beetje domme actie van mezelf... Waar zit ik met mijn hoofd Tuurlijk je hebt gelijk. Dan toch maar testen met een zwangerschapstest!
Heel veel succes. Wij hebben 7 mei onze 4e IUI poging gehad en afgelopen dinsdag positief getest! Dus na ongeveer 2 weken. Zal voor je duimen.