Hallo, Ivm een fout van het ziekenuis heb ik teveel eh puregon gespoten (100 ipv 87,5) en nu heb ik dus op dag 8 van mijn cyclus (5 x puregon gespoten) al een eitje van 22 mm! Ik heb vanmiddag gelijk een pregnyl injectie gehad en zou dus morgen een eisprong moeten hebben. Ik vroeg aan de arts of dit kwaad kon maar daar kon ze me niet echt iets over vertellen, ze zei dat zo'n snelle groei niet heel goed was... Mijn vraag, maak ik nog enigszins kans om zwanger te worden deze maand of is die kans heel klein?
Ik denk dat het mede afhankelijk is van het feit of je baarmoederslijmvlies al redelijk gegroeid is. Hebben ze daar bij de echo niets over gezegd?
Mmm nee, daar heeft ze niks over gezegd of opgeschreven, volgens mij heeft ze het niet eens gemeten... Stom van mij zeg, maar het ging zo chaotisch en had weet voor de zoveelste keer een arts die ik nog nooit gezien had :x
Herkenbaar. Ik ben na 'de zoveelste' opgehouden met namen te onthouden. Vond het zelf altijd wel vervelend steeds iemand anders te hebben. Vooral omdat ik nogal eens het idee kreeg dat ze echt niet wisten hoe mijn dossier eruit zag...