Zie je whitepearl je geduld is beloond, toch een positieve test! Mijn gyn zei binnen 24 uur maar lees zelf altijd 24 tot 48. Zou het vandaag gezellig maken en evt morgen ook nog!
Ja inderdaad gyn zat er echt volledig naast kwam veel later dan hij zij En ja ik ga zeker klussen alleen die hevige buikpijn is niet meer weggegaan lig soms echt dubbel van de pojn dus dat maakt het gezellig naken iets minder prettig
Ik weet het van de action tests maar gad ze nog in huis maar in mijn geval dus wel kloppend geeft het zelfde aan als kruidvat test
Hoezo, die zijn niet betrouwbaar? Heb er juist goede dingen over gelezen, en hier zelf geeft hij een duidelijke 2e streep, terwijl hij de dagen ervoor en erna, veel lichter is. Ik vind trouwens de kv ovulatietesten zelf heel slecht.
Ik gebruikte mijn vorige rondes alleen action was toen heel tevreden alleen deze maand begon ik te twijvelen omdat mijn eisprong veel later dan normaal is, en iedereen tegen mij zij dat action onbetrouwbaar is. Maar goed ik heb nu vertrouwen in beide ze geven tegelijk positief!