Na 12 rondes puregon+pregnyl zonder een zwangerschap zijn we deze ronde overgegaan op puregon+pregnyl icm IUI. Vorige week zaterdag hebben we de eerste IUI gehad met 2 eitjes. Nu dus 7 DPO (die donderdagavond ervoor pregnyl gehad). Ik heb een aantal symptomen, maar ik ben bang dat ik mezelf vooral gek maak. wat echter wel heel opvallend is, is dat ik de afgelopen nachten onwijs goed geslapen heb terwijl ik al maanden heel slecht slaap... daarnaast zeuren mijn borsten, trekkerig gevoel rondom baarmoede, duizeligheid en ik ben onwijs moe... het is nog heel vroeg en ik weet dat het allemaal niks zegt, maar na 2 jaar in de medische molen hoop ik natuurlijk zo erg dat IUI de uitkomst is voor ons! Zijn er meer mensen die net begonnen zijn met IUI? En herkent iemand de symptomen (vooral het slapen) zo vroeg na de ovulatie?
Ik ben niet bepaald net met iui begonnen, maar heb wel heel veel ervaring met iui (alles bij elkaar ruim 15 iuis gehad) en ik herken dat goed slapen symptoom wel. Dit komt namelijk door de progesteron die je lichaam aan maakt. Dit kan gewoon naar aanleiding van een goede eisprong zijn geweest, maar het kan ook nog wat hoger zijn door een beginnende zwangerschap. Veel succes, ik hoop dat het is gelukt!
Ik heb na mijn iui ook steeds zwangerschapssymptomen, ben nu bv steeds met vlagen misselijk, ontzettend veel hoofdpijn. Mijn iui was 10 juni maar ik denk dat dit veroorzaakt wordt door de pregnyl, had het de vorige ronde namelijk ook en toen hele pijnlijke tepels.
@nana33, het goede slapen herken ik niet van vorige cyclussen. Afgelopen 2 nachten waren helaas ook weer slecht... @wiessss, spannend ook voor jou weer! Ik duim voor je Hier vanmorgen getest... negatief. Wellicht te vroeg (11 dagen na IUI, maar vorige cyclussen werd ik na Pregnyl gisteren of vandaag ongesteld dus ging daar vanuit...). Hopelijk blijft menstruatie uit en wordt de test alsnog positief!
Ahh, jammer . En witte test is nooit leuk om te zien, ook al ben je natuurlijk wel aan de vroege kant met testen. Na iui kun je gewoon op hetzelfde moment testen als na oi. Als je daadwerkelijk meer progesteron had deze maand (gezien je lekkere nachten) door een hele goede eisprong, dan zou het kunnen dat je menstruatie wat langer uitblijft dan normaal. Dat je nu weer slechter slaapt hoeft niet per sé iets te zeggen. Het kan door andere hormonen komen of doordat je onbewust toch alvast wat zenuwachtig bent of helaas toch doordat je progesteron aan het dalen is. Ik hoop het laatste niet natuurlijk. Ik ga duimen dat je test alsnog positief wordt over een paar daagjes!!
Ik ken mijn lichaam goed... vanmiddag helaas ongesteld geworden. Morgen uitgangsecho en dan op naar de tweede IUI!