??Innesteling??

Discussion in 'Zwanger worden' started by lieverd86, Jul 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    1,007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Hoi dames,

Even een vraagje wat betreft innesteling.

Ik heb sinds gisteren zo'n steken net boven mijn rechterlies, achter het schaambeen. Dus vrij laag. De hevigheid varieert van pijnlijk naar zeurderig. Ik heb verder geen bloedverlies, nu net wel een dikke klodder wit slijm (sorry voor het detail). Kan dit te maken hebben met een innesteling? Ik zat gisteren toen het begon op 7dpo. Ik weet dat ik gewoon tot vrijdag moet wachten met testen, want dan is mijn nod. Maar ben nieuwsgierig of er dames zijn die dit als een innesteling ervaren hebben!

Groetjes, Lieverd86

2. MMarinka

MMarinka Actief lid

Feb 17, 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Ik niet maar misschien andere wel!

3. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

Jul 30, 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    Zou kunnen... hihi Omdat je nu zo op je lijf let valt er van alles op. Gelukkig is het bijna vrijdag en kun je testen!

4. evelien055

evelien055 Niet meer actief

Ik denk dat ik zwanger ben, ik heb vorige week 2 keer getest, maar negatief. Maar ik heb zoveel klachten, pijn in onderrug, pijn in onderbuik, hoofdpijn, obstipatie, moe, etc. Ook had ik 3 weken terug een soort van ongesteldheid, was bruin bloed, en niet erge buikpijn gehad, terwijl ik dat normaal wel heb als ik ongesteld ben. En dat duurde ook maar 3 dagen ofzo. Kan dat een innesteling zijn? En wanneer kan ik dan testen?
    Nou ik ben benieuwd!

Groetjes Evelien

5. napatalama

napatalama Actief lid

Jul 5, 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Evelien,

Alles is mogelijk natuurlijk. Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent:)
    Vorige maand had ik ook alle 'klachten' die jij beschrijft en dacht ik ook serieus een kans te hebben dat ik zwanger zou zijn. Maar ik was er zo mee bezig, probleem is dan dat je op alles gaat letten en dus alles voelt.
    Anders misschien nog een testje wagen of anders wachten tot je NOD?

Succes, hoop voor je dat je een positieve test hebt!!!

6. MissMe21

MissMe21 Actief lid

May 10, 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Zo ging het bij mij wel.. Zonder de pijn in principe, maar wel met die klodder wit slijm van je :p.. Dus wie weet!!

7. evelien055

Nou ja, ik heb net gewerkt en lig nu met rugpijn in bed, ik loop helemaal scheef en het doet zo'n zeer onderin mijn rug.. Eigenlijk is een zwangerschap niet gepland. Dus ik hoop niet dat we zwanger zijn, over een half jaar moeten we eigenlijk verhuizen en klussen. Dus.. haha, wel grappig als het wel zo is. Dan is het maar zo. Altijd leuk een kleine erbij. Mijn vriend wil het ook wel graag. Maar het komt nu niet zo goed uit. Liever een halfjaartje later. Maar ja we zien het wel. :)

8. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Al deze klachten niet gehad en nog niet met nu 5 weken zwanger. Hoop voor jou dat het anders is.

9. evelien055

Vandaag naar de huisarts geweest, en die zei dat het best weleens zou kunnen dat ik zwanger ben. Maar net een test gedaan en nog steeds staat er NIET ZWANGER. Ik begrijp er niks van... Afwachten maar!

10. mamarianka

Jan 22, 2011
    79
    0
    0
    landmacht, geneeskundig 410 opvang en afvoer compa
    heerlen
    hee
    romnd 10 juli heb ik getest en dat was negatief.
    15jili bloed verlies maar dat 2 dagen terwijl het normaal 5 dagen is.
    had daarna wel last van buikpijn.
    sinds gister een beetje misselijk en ookonder rug pijn en pijn in mijn liezen.
    ik heb geen pijnlijke tepels .

nu weetik niet of ik me moet gaan testen want ben bang om weer niets te zien op dat testje.

nou heb ik wel een vraag hoelang duurt het voor dat je na je vruchtbare periode op een test kan zien of je zwanger bent ofniet

Share This Page