hallo, ik heb dus een miskraam gehad vanaf het begin van het vloeien tot nu is al 5weken.na 1week ben ik de vrucht verloren en toen nog een paar dagen gevloeid.daarna weer wezen "klussen"maar wanneer kan je testen na een miskraam?na28 dagen?maar je cyclus kan langer uitblijven heb ik gehoord en ik heb nog niks gemerkt maar vandaag was de test negatief.heb wel sommige zwangerschapssyphtomen.wanneer deden jullie een test na de miskraam zonder dat je eerst ongi was geweest? :
Die zwangerschapsymptonen kunnen ook nog van je vorige zw zijn, heb ik me laten vertellen Enne verder..... ik wil dit eigenlijk ook wel weten!!! Ik ga over een paar dagen ook weer aan de klus
Ik heb zo'n 3 weken na mijn mk getest om te kijken of ik nog posi teste, dit was niet het geval, maar sommigen testen nog best wel posi na een mk. Mijn menstruatie kwam bijna 6 weken later weer op gang, dus het duurde iets langer dan normaal.
Ik heb het geluk dat ik mijn ei voel, ik weet dus wanneer ik zou kunnen testen. Ook kan tempen je inzicht geven zodat je beter weet wanneer je ei is geweest, zodat je ook weet wanneer je zou kunnen testen.
Ik teste 7 weken na me mk weer positief en bleek toen alweer 3 weken zwanger. En inmiddels is mijn zoon alweer een flinke en gezonde knul van 1 jaar
Ik heb het elders ook al eens geschreven, maar je kan tot 2 à 3 maanden positief testen van je miskraam. Het streepje is dan wel vaag als het goed is. Verder kan het tot 8 weken duren voor je weer ongesteld wordt. Die eerste periode na de miskraam kun je dus nog niet van de standaard termijn uitgaan. Is helaas even afwachten en duimen dat je helemaal niet ongesteld wordt!
Hi, Ik deed 3 wkn na mijn MK (6 wkn) een test en daar reageerde de test niet op....Tevens had ik helemaal geen symptomen meer m.u.v. een opgezette buik Ik had voor mijn MK een onregelmatige cyclus nu na de MK lijkt deze redelijk regelmatiger te worden...zit nu tussen de 31/33 dgn. In elk geval veel sterkte met het verlies...ik weet hoe je je voelt... Liefs Silla
ik heb op 7 juli een miskraam gehad en nu een positieve test (HGC waarde bij MK 20 nu meer dan 250..?!) dus alles lijkt erop, het kan dus wel hoor, voor mezelf gesproken ben ik er niet zo zeker van maar ja bloedtesten liegen niet.... ! we wachten rustig af... alles kan dus, niet elk lichaam is hetzelfde... gr Ing
Omdat ik 3 weken zwanger was (nadat ik dus 3 weken gevloeid had) Telde ik eigenlijk vanaf de laatste dag dat ik gevloeid had. Ik was 7 weken na me mk weer zwanger dus zal 14 dagen nadat ik gestopt was met vloeien weer mijn eisprong hebben gehad en 15 dagen daarna teste ik positief. Ik hoop dat je het nog begrijpt hihi
hoi dames het zal wel heel erg verschillen per persoon en ik denk ook dat het uitmaakt hoelang je zwanger bent geweest.. hoe langer zwanger hoe meer hormonen natuurlijk in je lichaam.. ik heb er ook aan zitten te denken om even te testen en te kijken of ie nog posi uitslaat maar ik doe het toch maar niet..omdat ik weet wanneer ik mijn ei hebt gehad en combi met het tempen kan ik zo zien of ik weer zwanegr ben.. als ik langer dan 18 dagen een hoge temp heb (na mijn ei)weet ik genoeg en doe ik een testje die zal dan zo ie zo positief zijn ondanks de oude zw-hormoontjes IK MOET GEWOON NOG EVEN 2 WKN GEDULD HEBBEN maar dat heb ik eigenlijk niet ik heb namelijk alweer mijn ei gehad 24 dagen na de eerste dag van eigenlijk dus een nieuwe cyclus.. jullie kunnen het zien op mijn link in mijn handtekening.. (ook krijg ik normaal gesproken mijn ei van dag 17 tot 24 en heb dus ook altijd een cyclus ongeveer tussen de 32 en 37 dagen) en als ik zo lees mag ik heel dankbaar zijn dat mijn cyclus dus gelijk weer 'goed' is begonnen..
Asjuh, hoe wist je dan zeker dat het niet meer van de vorige zw was. Of had je daarvoor al een keer nega getest?
ze hadden van te voren al op HCG geprikt omdat ik rose verlies had en bleek dat die al dalende was ... op 12mei is het vruchtje met veel pijn( ween) en bloedverlies er uitgekomen ..dus ik ging er maar vanuit dat het een nieuwe zw was ...wat ook bevestigd is nadat thuistest pos. was en nieuw hcg geprikt werd na 4 weken na MK en die al vrij hoog was