Wanneer testen na onbekende cyclus na stoppen pil?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daantje01, 10 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharon1993

sharon1993 Actief lid

12 sep 2016
    162
    171
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal!

Ik lees even met jullie mee want ik zit in hetzelfde schuitje..
    Ik ben sinds 12 augustus gestopt met de pil en op 17 augustus mijn bloeding gehad. Ik zit nu op dag 27 en heb sinds een aantal dagen ook last van symptomen.. met vlagen misselijk en een zeurende pijn in de onderbuik en ook erg veel last van gerommel in mijn darmen. Ik heb vorige week een early test gedaan van testpoint maar deze was negatief. Paar dagen later 1 van de action maar ook negatief en vanochtend een kv 2 v 5 maar je raad het al... ook negatief. Of ik ben zwanger en ik test te vroeg of ik ben zwaar aan het ontpillen.. Zo frustrerend hoe je lichaam je soms voor de gek kan houden!

Liefs Sharon

2. sharon1993

sharon1993 Actief lid

12 sep 2016
    162
    171
    43
    Vrouw
    Ik heb sinds vanochtend ook erg last van steken in mijn linker zij.. Heeft iemand een idee wat dit betekent?

3. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik durf helemaal niks te zeggen... ik heb zelf al een paar leer gedacht dat ik écht zwanger moest zijn, maar ben nog steeds negatief.. ik vind het ook héél frustrerend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden!

4. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag bruinverlies gehad, dus ik denk dat ik ongesteld ga worden.
    Jammer, maar als het zo is ook goed dat er nu duidelijkheid is.

5. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    He, balen.. Maar ook fijn dat je vanaf nu dan weer 'ronde 2' in kan, zoals dat zo mooi heet. Hier net in de bus heel lichte menstruatiekrampjes, ook in mijn rug. Dus hier ook een kwestie van wachten lijkt me zo... Zit inmiddels op dag 34.

6. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm.. het zet alleen niet door, vandaag een beetje bruinverlies, maar niet veel en geen helder bloed gehad..

Dat wachten... zucht...
    Wel leuk om te lezen dat we zo gelijk opgaan!

7. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Vreemd hoor... Zal binnen een paar dagen wel raak zijn dan.

8. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar ga ik maar van uit. Ik wacht het maar weer af ;)

9. sharon1993

sharon1993 Actief lid

12 sep 2016
    162
    171
    43
    Vrouw
    Hoi hoi

Gisterochtend een felle steek in mijn linkerzij gehad dat uitstraalde naar mijn onderbuik.. en sinds gistermiddag griep verschijnselen en nu een zere onderrug en lichte krampjes en steekjes. ook lijkt het of mijn tepels donkerder worden en mijn rechter borst is aan de zijkant gevoelig. ik zit nu op dag 30 van een onbekende cyclus.. spannend!

10. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeg! Ik duim voor je!

11. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ik lees ook even met jullie mee. Ik heb op 12 augustus mijn laatste pil genomen en mijn bloeding begon op 14 augustus. Inmiddels nog steeds wachtende op de eerste menstruatie. Afgelopen woensdag nog wel getest: negatief. Dus moet nu gewoon echt wachten tot zondag/maandag, eerder ga ik niet weer testen. Waarschijnlijk is het gewoon ''ontpillen'', maar wat is dat toch frustrerend wachten.

12. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Heel spannend Sharon! Wanneer ga je testen?

13. sharon1993

sharon1993 Actief lid

12 sep 2016
    162
    171
    43
    Vrouw
    Hoi!
    ik twijfel nog.. heb nu al een oaar keer een nega test in de handen gehad en om teleurstelling te voorkomen kan ik misschien beter nog even wachten want het kan natuurlijk ook het ontpillen zijn.

14. Klowee

Klowee Lid

13 sep 2016
    73
    9
    8
    België
    Ik zit nu aan dag 58. Een week geleden negatief getest. De testen zijn nu op en ik merk dat dat me toch wat meer gemoedsrust geeft :p Anders voel ik voortdurend de drang om te testen.

De symtomen die jij noemt Sharon, heb ik ook al allemaal gehad... Kan ook ontpillen zijn of de eisprong of.. maar ik hoop mee dat het op een positieve test uitdraaid!

15. sharon1993

sharon1993 Actief lid

12 sep 2016
    162
    171
    43
    Vrouw
    Hoi Klowee..
    jeetje wat lang al.. Ja ik snap even helemaal niks meer van mn lichaam.. vanochtend toch nog maar even de dokter gebeld en ik kan maandagochtend langskomen.. tot die tijd afwachten wat er gebeurd en zondagochtend maar even testen.. hoop voor jou ook snel een positieve test!

16. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niks aan die onzekerheden! Bij mij is het nu dan toch doorgebroken na 37 dagen. Hoop dat jullie ook snel duidelijkheid hebben, wat het ook is!

17. sharon1993

sharon1993 Actief lid

12 sep 2016
    162
    171
    43
    Vrouw
    Wat jammer daantje! Heb zo'n vermoeden dat het bij mij ook gaat doorbreken want ik heb steeds meer last van menstruatiekrampen.

18. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker, heel jammer. Maar aan de andere: als ik niet zwanger ben, dan ook maar eindelijk ongesteld worden. Kunnenbwe eindelik verder.
    Het is wel anders dan toen ik aan de pil was, aparte ervaring.

Zou wel balen zijn als je ongesteld wordt.. Spannend

19. happy11

happy11 Lid

5 sep 2016
    12
    0
    0
    Hallo allemaal, toch bijzonder allemaal mensen met de zelfde klachten. Ik zit ook in de eerste maand na het stoppen met de pil. Vanaf mijn doorbraakbloeding bij vlagen misselijk en steken in de onderbuik. Ik zit mezelf helemaal gek te maken maar ik weet dat het ontpillen is. Ik heb geen idee van mijn cyclus maar heb wel een eisprong gehad dus vorige week zondag. Dan zou ik toch volgende week zondag ongesteld moeten worden? Of kan de periode tussen eisprong en menstruatie ook anders zijn na stoppen met de pil? Spannend allemaal hoor. Succes meiden!

20. Klowee

Klowee Lid

13 sep 2016
    73
    9
    8
    België
    Normaal menstruatie ongeveer 14 dagen na eisprong. Het kunnen er ook iets meer of minder zijn

Deel Deze Pagina