Al heel wat symptomen gehad.. hoofdpijn, duizelig, lage rugpijn, rommelende darmen, steekjes, opgeblazen gevoel, ... Ik heb al 7 testen gedaan .. ik verlang nu inderdaad gewoon om ongesteld te worden. Ik ben van plan om dan ook eens ovulatietesten te gebruiken.
Rugpijn, duizelig... allemaal ook herkenbaar! Ik ben er nu gewoon mee begonnen en zien het wel. Had 2 streepjes maar hij was wat lichter dan.de controlestreep. Morgen.maar weer zien...
Ik zit inmiddels op 77 dagen na mijn onttrekkingsbloeding. Mijn moeder had dat probleem ook. Werd op een jaar 2/3 keer ongesteld. Heeft wel op een natuurlijke manier 3 kinderen gekregen. Dus als ik bang ben houd ik dat gewoon voor me. Onregelmatig hoeft niet perse te betekenen dat het niet gaat lukken
Frustrerend al die symptomen en maar niet zwanger zijn! Ik denk dat mijn lichaam mij waarschijnlijk ook gewoon voor de gek houdt. De vorige keer na ruim 2,5 jaar pilgebruik de eerste cyclus 37 dagen en nu zit ik op dag 43 (na 6 maanden pilgebruik). Mijn cyclus was na de bevalling rond de 35 dagen, dus dat had ik nu ook gehoopt/verwacht, maar helaas niet! Als ik volgende week zaterdag/zondag nog niet ongi ben, ga ik pas weer testen. Dan ben ik weer in Nederland en kan ik een k2v5 doen. Eerst dûs maar blijven afwachten!
Donkerder dan die van gisteren, maar nog wel iets lichter dan de controlestreep. Misschien komt mijn eisprong er aan? Onder in de buik een licht menstruatiegevoel en rechts op een gegeven moment wat heviger. Heb ook weinig eetlust en snel licht misselijk.. Ben het helemaal met je eens. Wil ook gewoon zo graag duidelijkheid. Ga er ook echt niet van uit dat ik gelijk zwanger zou worden, maar dan nu maar eens ongesteld worden...
Hoe is het hier dames? Hier nog steeds geen ongi. Wel een opgezette buik (vooral 's avonds), maar goed da kan ook zeker komen van het eten hier in Frankrijk.
Lekker zeg, in Frankrijk zijn. Wil ik ook wel Hier ook niet. De ovulatietesten zijn steeds lichter geworden. Dat zorgt ervoor dat ik nu begin te twijfelen over die bloedingen, dat donkerrode/bruine bloedverlies. Zou het dan toch misschien een eisprong zijn geweest? Heb de laatste 2 dagen steeds een raar gevoel in mijn onderbuik. Voelt als ongi maar.toch ook totaal weer niet...
Hey! Even heel lang niet op het forum geweest, omdat ik na mijn vorige test dacht: 'gewoon even niet met zwanger worden bezig zijn', maar was toch wel nieuwsgierig! Zie dat sommigen ook nog steeds niet ongesteld zijn. Ik ook niet, zit op dag 47 van eerste cyclus na pil. Totaal ook geen klachten, nergens last van, dus enerzijds probeer ik te genieten van het feit dat ik niet ongesteld word, haha, had toch altijd een hekel aan die dagen. Morgenochtend ga ik weer even testen omdat ik zaterdag een bruiloft heb en mocht ik per ongeluk wel zwanger zijn, dan drink ik natuurlijk niet. Voor de rest wachten we rustig af. Sta er nu wat rustiger in. Komt vanzelf allemaal goed... Hier ook iedereen: succes!
Wat raar dat de ovulatietesten steeds lichter worden. Daar snap je dan toch ook weer niks van! Ook apart dat je nu een soort van ongi gevoel hebt. Hoe is het vandaag? Hier krijg ik zo nu en dan echt het gevoel dat ik zwanger ben... met vlagen misselijk (maar niet kotsmisselijk) en drukkend en trekkend gevoel onderbuik en soms steken. Inmiddels dag 46..
Wat is dat wachten naar he!! Ik zit op dag 34 na ontrekkingsbloeding en die menstruatie zit zo in mijn hoofd. Ik vind het echt moeilijk. Ik kan niet wachten totdat ik ongesteld ben.
Ik heb precies hetzelfde! De test was weer donkerder dan gisteren, maar niet zo donker als de controlestreep.
Hmm... 15 dagen geleden heb ik bruin/donkerrood bloed verloren. Nu heb ik sinds een paar dagen wat een raar gevoel in de buik. Ging ik net naar de wc: bruin bloedverlies.. AAARGHHH!! Wat zou dit nu kunnen zijn? Puur alleen ontpillen??
Wat apart! Frustrerend. Misschien inderdaad ontpillen?! Hoe is het nu? Wij zijn weer terug van vakantie. Morgenochtend een testje doen... ben benieuwd! Het ene moment denk ik: zou best zwanger kunnen zijn en het andere moment denk ik: nee ben echt niet zwanger!
Jaaa getest, maar ik ben nu alleen maar in de war. Eerlijk gezegd na 5 minuten stond er geen tweede streepje, dus ben andere dingen gaan doen. Toen de stopwachting op 15 minuten stond kwam ik weer in de badkamer en toen stond er wel een heel licht roze streepje (geen pennenstreepje). Ik weet dus niet of dit streepje er ook al stond voor de 10 minuten. Ik heb wel al eerder getest, maar toen bleven de testen echt witter dan wit. Bij mijn vorige zwangerschap begon het ook met een licht streepje, maar die was er toen zeker binnen een 10 minuten. Hier onder de foto's. Graag jullie mening!
Nou wctive82! Zo zagen ze er bij mij ook in het begin uit hoor haha. Ik zeg gefelicitlapstaart overmorgen gewoon nog een testje doen! Aan je klachten te horen zit het wel goed 😆
Dank jullie wel ! Ik vind het erg spannend. Ik heb enorm last van een strak gevoel in mijn onderbuik, een trekkend en drukkend gevoel. Verder voel ik mij eigenlijk top! Maandag maar weer een testje doen ! (was het maar al maandag en hopelijk kan ik mij morgenochtend inhouden met testen ) Hoe gaat het met jou Floeperd?