Wanneer testen na onbekende cyclus na stoppen pil?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daantje01, 10 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie hem ook, gefeliciteerd!! Spannend zeg!!!

2. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heel raar.. snap er niks van. 2 weken geleden dacht ik misschien.is het menstruatie. Maar nu weer? Dat is dan wel snel.

3. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ja heel snel inderdaad... frustrerend dat "ontpillen". Ovulatietesten gebruik je die nog?

4. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja tot gisteren, niet positief.

Hoe gaat het nu met jou? Voel je je goed?

5. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Mhmm raar ook dat de ovulatietesten niet positief zijn geworden!

Ik voel me goed. Eigenlijk erg fit! Alleen een strak gevoel in de onderbuik en zo nu en dan steekjes en een kramp gevoel in min liezen. En heel soms een vlaag van misselijkheid!

6. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je je zo fit voelt!!

Ja raar he.. ben op dag 10 sinds de vorige bloeding begonnen, toen het bloeden 2 dagen gestopt was. Tussen de laatste dag bloed en weer de eerste dag zitten 7 dagen :(
    Vrijdag op zaterdag best wat verloren, maar nu eigenlijk alleen met afvegen. Voel mijn onderbuik ook wel, maar geen ongesteldheidsgevoel..

7. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Wat is het toch raar Daantje! Frustrerend!

Ik kon het niet laten vandaag... toch een testje gedaan. Tussen de 3 en 5 minuten verscheen er een licht streepje :)! Maar dat streepje was niet op de foto te zetten. Deze foto is van rond de 8-9 minuten! Ik word voorzichtig blij. Morgenochtend samen testen met vriendlief.

Maar dan is gelijk de vraag hoe lang zou het dan nu zijn? Het is denk ik, gelet op de testen, nog erg pril. Waarschijnlijk heb ik rond 19-21 september de eisprong gehad. Ik had maandag 19 september en dinsdag 20 september namelijk wel erg veel last van mijn onderbuik...

8. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat denk ik ook. Je zou een test kunnen doen van clear blue. Heb je een iets beter beeld misschien van waar je ongeveer zit..

Hij zal morgen vast sneller donkerder worden. Super leuk voor je!!

9. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ja ik ga dan dinsdag denk ik een ClearBlue test doen.. Morgen eerst nog maar een k2v5 met vriendlief!

10. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Leuk! Gefeliciteerd!!!

11. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Vandaag weer getest en ook een ClearBlue gedaan :). Stiekem ben ik nu echt wel blij! Nu hopen dat het goed blijft gaan. Ik denk dat 21/22 september mijn eisprong is geweest, dus dan zit ik nu 11/12 dpo. Het is dus nog heel pril...

12. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim met je mee! Gefeliciteerd!!

13. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Dank je :)! Ik hoop en duim voor jou dat jij ook snel een positieve test in handen mag hebben.

14. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Wauw Active! Van harte gefeliciteerd, wat een mooi nieuws, ik duim van harte dat dit helemaal goed gaat komen.

Stiekem ook wel een beetje jaloers! Ben ook in die periode gestopt (4 dagen eerder op 8 augustus had ik mijn laatste pil), ben nog steeds niet ongesteld geweest, maar voel ook helemaal niets... Donderdagochtend nog een negatieve test in handen. Wist ik ook eigenlijk wel, want nergens last van, maar had zaterdag een bruiloft en wilde het toch even zeker weten i.v.m. alcohol-inname (ik weet: de eerste weken maakt het niets uit, maar voelt dan toch slecht ofzo...) Zit inmiddels op dag 52... Heb ook niet het gevoel dat ik ooit nog ongesteld ga worden, zucht...

Heb sinds gisteren pijn in mijn onderrug, maar ga er vanuit dat dat te maken heeft met slecht bed in het hotel in combinatie met een goed feestje na de bruiloft, hahaha.. Vervelende is dus alleen dat er tóch steeds een stemmetje in je hoofd is dat zegt: óf je bent zwanger...

Anyway; sorry voor mijn frustraties! Moest er even uit, haha! Jij van harte gefeliciteerd nogmaals en ga er lekker van genieten.

15. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Ik kan mij voorstellen dat je stiekem wel een beetje jaloers bent. Je wilt zelf ook zo graag, dus als een ander dan wel zwanger is, steekt dat toch een beetje. Begrijpelijk! Ik zit nu op dag 51, dus het kan zo maar dat jij volgende week (bijvoorbeeld) een positieve test hebt. Je weet niet wanneer je eisprong is, dus dat is dan het lastige...

16. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd :D

17. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel.
    Ga deze week toch even langs de dokter. Hoop dat ze wat meer kunnen vertellen over steeds weer bloedverlies.

Geniet van het heerlijke gevoel ;)

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.237
    7.281
    113
    Vrouw
    Brabant
    Is gewoon ontpillen, valt verder niets aan te doen. Na een half jaar helemaal niet ongesteld of erg lange cyclus (langer dan 50 dagenofzo) kan de huisarts je een kuurtje geven en daarna eventueel doorsturen naar de gynaecoloog als je cyclus de maanden erna niet op gang komt. Zo'n kuur zou ik niet meteen doen, je bent pas net gestopt met de pil, je kan beter je lichaam zelf een paar maanden de tijd geven de cyclus op te pakken. Sommige huisartsen schrijven het namelijk wel snel voor maar het lost niets op.

19. Paaseitje1989

Paaseitje1989 Actief lid

16 aug 2016
    154
    10
    18
    Ik ben vandaag naar de huisarts geweest. Ik ben nu al 3 maanden niet meer ongesteld geworden. Ik moet het nog een maand afwachten en dan zou ik idd een kuurtje krijgen. Maar ik sta daar niet op te springen. Als ik na 6 maanden niet ongesteld zou worden word ik door verwezen naar de gyn. Iets wat me echt zorgen baart en me heel emotioneel maakt.

20. Paaseitje1989

Paaseitje1989 Actief lid

16 aug 2016
    154
    10
    18
    Nog een vraagje! Ik ben mijn afscheiding dagelijks aan hrt controleren. En ikheb een doorzichtige cremeachtige afscheiding met witte kloddertjes. En soms heb ik momenten dat het zo nat is dat ik denk mijn menstruatieis doorgebroken. En ik heb de afgelopen dagen ook wat last van krampjes en steekjes. Rond mijn vulva, onderbuik. Herkent iemand dit? Het is geen schimmel want ik heb echt geen jeuk en ik heb dat al eens gehad. Het is anders.

Deel Deze Pagina